وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما در هفته نجوم یاد بگیریم حرف نجومی و فضایی نزنیم، حقوق نجومی نگیریم بلکه در خدمت مردم و ایجاد آرامش آنها تلاش نجومی کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش نجوم و گردشگری فضا پایه نیاسر با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط فعلی کشور سخنی با همکارانم در قوه قضائیه، مجریه و مجلس دارم گفت: مسوولان باید قدردان مردمی باشیم که در مقابل فشارها و مشکلات شرایط بد اقتصادی پایداری و صبوری می کنند.

وی با تأکید بر اینکه خواسته عموم مردم برگشت فضای آرام اقتصادی و آرامش است گفت: ما مسوولان با همدلی و همکاری باید شرایط آرامش و رفاه مردم را هر چه بیشتر فراهم کنیم.

به گفته وی، همدلی شاخصه مهم و موثر و سازنده ای است که مردم با همین شاخص توانستند التهابات بازار ارز و افزایش قیمت آنرا بشکنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اینکه همدلی مسوولان رفاه مردم را فراهم می کند گفت: ما می توانیم با همدلی و همراهی از پیچ های خطرناک عبور کنیم و آرامش را برگردانیم‌.

دکتر آذری جهرمی، در خصوص آغاز هفته جهانی فضا و برگزاری این همایش گفت: ترویج علم نجوم کاری است که سازمان ما باید پیگیری کند.

وی تصریح کرد: سازمان فضایی این وزارتخانه در این راستا طراحی و مطالعات راه اندازی پارک گردشگری نجوم در نیاسر کاشان را با توجه به شاخص ها و استانداردهای جهانی در دستورکار قرار داده است.

به گفته وی، این طرح راه‌اندازی‌‌ پارک های گردشگری نجومامروز در نیاسر با هدف آشنایی مردم با فرهنگ نجوم آغاز می شود.

 

انتهای پیام/م

سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.