سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات گاز رسانی به بیش از ۴۰۰ روستا مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در حال حاضرعملیات گازرسانی به بیش از ۴۰۰ روستا و ۳ شهر استان نیز در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۵ شهر و ۲۰۰۰ روستا  استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند گفت: عملیات گازرسانی به بیش از ۴۰۰ روستا و ۳ شهر استان هم اکنون  نیز در دست اجرا است.

وی افزود: هم اکنون بیشتر توان شرکت گاز استان صرف توسعه گازرسانی به روستا‌های استان شده است در آینده نزدیک جمعیت روستایی تحت پوشش گازطبیعی افزایش پیدا می کند .

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از اجرای بیش از ۴۸۵ کیلومتر شبکه گاز در ۶ ماه نخست امسال در استان خبر داد و افزود: هم اکنون بیش از ۲۰ هزار و ۵۱ کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده است.

جعفر احمدپور گفت: در همین مدت ظرفیت پذیرش بیش از ۱۶ هزار و ۸۰۰ مشترک ایجاد شده و ۲۳ هزار و ۶۰۰ مشترک نیز به جمع مشترکین گاز استان افزوده شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار مشترک گاز در استان از خدمات شرکت گاز استفاده می‌کنند گفت: ۱۳ هزار و ۷۲۵ انشعاب نیز در ۶ ماه نخست امسال نصب شد و انشعابات نصب شده در استان به بیش از ۷۵۴ هزار مورد افزایش یافته است.

احمدپور افزود: در این همین مدت ۲۲ هزار و ۸۵۰ خانوار جدید را تحت پوشش شرکت گاز قرار گرفتند و تعداد خانوار تحت پوشش به یک میلیون و ۴۷۲ هزار و ۸۱۵ خانوار افزایش یابد.

وی با تاکید بر استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی از مشترکان گاز طبیعی خواست سیستم لوله کشی داخلی منازل خود را هر چند وقت یکبار کنترل کرده تا در صورت زنگ زدگی یا خوردگی فوراً محل مورد نظر بازسازی و رنگ آمیزی شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: مشترکیان گاز استان دقت داشته باشند قبل از نصب وسایل گاز سوز آن را از طریق سرویس کاران مجاز کنترل و از صحت کارکرد آن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام /آ

تحت پوشش قرار گرفتن ۲۲ هزار و ۸۵۰ خانوار جدید از نعمت گاز طبیعی در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.