مدیرعامل شرکت گاز مازندران از امکان پرداخت قسط بندی قبوض گازطبیعی برای مشترکان استان به مناسبت هفته دولت خبرداد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: مشترکانی که مبلغ پرداختی قبوض آن‌ها بالا است و جزو مشترکان پرمصرف محسوب می‌شوند و یا انشعاب گاز آن‌ها به دلیل پرداخت نکردن قبوض قطع شده است، می‌توانند بدهی خود را به این شرکت به صورت اقساطی پرداخت کنند.

وی در خصوص مشترکانی که انشعاب گاز آن‌ها قطع شده است افزود: این مشترکان به علت عدم پرداخت سه دوره از قبض‎های‌شان، انشعاب گاز آن‌ها قطع می‌شود.

احمدپور با بیان اینکه هر دوره از این قبض‌ها ۳۵ روزه بوده که البته قبل از قطع انشعاب آن‌ها، در طی این سه دوره به مشترکان فوق سه بار اخطار داده می‌شود گفت: مشترکان گاز طبیعی در صورت عدم‌پرداخت به موقع این بدهی مهلت پرداخت مدت زمانی یک هفته‌ای است، انشعاب گاز آن‌ها قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: این مشترکان می‌توانند با مراجعه به ادارات گاز رسانی، درخواست تقسط بندی را مطرح کرده و این ادارات نیز تا پنج قسط، قبوض گاز را پرداخت کنند. 

احمدپور گفت: این شرکت در راستای کاهش میزان مراجعات و صرفه جویی در زمان و هزینه مشترکین خود با بررسی درخواست‌های متداول مردم و افزایش رضایتمندی مراجعان در کمترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی سیستم پیامکی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران به راه‌اندازی دریافت و پرداخت قبوض آنلاین برای مشترکان اشاره و اعلام کرد: مشترکان می‌توانند با ارسال کد اشتراک* ۵ * شماره کنتور به شماره ۲۰۰۰۲۰۱۹۴ نهایتا ظرف مدت ۲۴ ساعت قبض جدید خود را دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

انتهای پیام /ر

راه‌اندازی دریافت و پرداخت قبوض آنلاین برای مشترکان گاز طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار