سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه هم اندیشی شرکت‌های پخش کالا‌های اساسی جهت تنظیم بازار تشکیل شد

جلسه هم اندیشی شرکت‌های پخش کالا‌های اساسی در راستای تنظیم بازار و توزیع اقلام خوراکی و اساسی مانند برنج، روغن در سطح بازار با قیمت مصوب تشکیل شد.

اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: به منظور تنظیم بازار و توزیع اقلام خوراکی و اساسی در سطح بازار با قیمت مصوب،  جلسه مدیران دستگاه‌های مرتبط و اعضای ستاد تنظیم بازار استان تشکیل گردید.

وی تصریح کرد: روسای اتحادیه‌های مرتبط و تشکل‌های صنفی و صاحبان شرکت‌های پخش سطح استان در راستای تنویر افکار عمومی و جلو گیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی مصاحبه و اطلاع رسانی را در برنامه‌های خود قرار داده و به صورت مستمر با صدا و سیمای مرکز استان و روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ارتباط داشته باشند.

وی در پایان گفت: هموطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت،  را بصورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت ۷.۳۰ صبح الی ۲۰ عصر با کارشناسان در میان بگذارند. مطمئن باشند بدون هیچ اغماض و مسامحه‌ای برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام / س خ

جلسه هم اندیشی پخش کالا‌های اساسی در آذربایجان غربی

 

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.