سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۵هزارحلقه لاستیک هفته آینده در لرستان

رئیس انجمن رانندگان لرستان از توزیع ۱۵ هزار حلقه لاستیک طی هفته آینده در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نصیرزاده، رئیس انجمن رانندگان لرستان در رابطه با روند پیگیری مطالبات کامیون داران ظهارداشت: اوایل خردادماه امسال رانندگان کامیون خواستار برخی مطالبات قانونی خود شدند که در همین خصوص تاکنون ۹۵ جلسه با مسئولان مرتبط برگزار کرده ایم و تا اندازه‌ای توانستیم برخی مشکلات را حل و فصل کنیم.

وی با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان از یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان به یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومان، گفت: بیمه تکمیلی رانندگان هم اکنون در حال اجرا است و بیمه کار زیان آور نیز تا یک ماه آینده اجرایی می‌شود.

نماینده کانون رانندگان کشور بااشاره به مشکلات رانندگان کامیون مبنی بر کالای قاچاق بیان کرد: راننده هیچگونه مسئولیتی در قبال بار قاچاق ندارد وطبق بخش نامه صاحب بار طی ۳۰ روز فرصت دارد با مراجعه به شرکت حمل و نقل مشکل را حل کند در غیر این صورت بار را خارج و به زمین می‌گذارند و کرایه رانندگان پرداخت می‌شود.

نصیرزاده با اشاره به واردات ۵۰ هزار حلقه لاستیک درکشور گفت: ۱۵ هزار حلقه لاستیک نیز از شرکت تملیکی وارد شده که هفته آینده توزیع می‌شود.

به گفته وی رانندگان از اول انقلاب تا به الان چه در زمان جنگ و همچنین در حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و در مراسمات مذهبی اربعین همیشه پای کار بوده اند و ارادت خود را نسبت به انقلاب، امام و رهبر معظم انقلاب نشان داده اند و همواره خود را مدیون خون شهدا می‌دادند در حال حاضر هم مطالبات خود را از طریق قانونی پی گیری می‌کنند.

انتهای پیام/م

۱۵ هزار حلقه لاستیک هفته آینده توزیع می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.