سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 6 اقامتگاه بوم گردی در همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: پنجم مهر روز جهانی گردشگری، از6 اقامتگاه بوم گردی دراین استان بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این اقامتگاه ها در روستاهای یکن آباد، مزدا گرد، آبرومند، فسیجان، علی آباد و مانیزان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت روستاهای هدف گردشگری استان همدان ترمیم شده است اظهار داشت:همزمان با این روز جهانی 35 میلیارد ریال برای بازسازی و روشنایی معابر، سرویس بهداشتی، سایت جشنواره ها و کمپ گردشگری روستاها هزینه شده است.

مالمیر اظهار داشت: آیین تعزیه خوانی و همچنین برگزاری دوره های آموزش الکترونیکی راهنمایان گردشگری همزمان با پنجم مهر برگزار می شود.

وی بیان کرد: تمامی اماکن گردشگری استان همدان که زیر نظر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مدیریت می شوند، روز پنجم مهر به صورت رایگان به گردشگران و هم استانی ها خدمات ارایه می دهند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: سه جشنواره شیره پزی مانیزان، گردوی تویسرکان و آلوی ملحمدره نیز در ماه جاری برگزار می شود.

استان همدان با بیش از یک هزار و 800 جاذبه گردشگری در بین پنج شهر فعال در حوزه گردشگری کشور رتبه بندی می شود.


انتهای پیام/ج

6 اقامتگاه بوم گردی درروزجهانی گردشگری به بهره برداری می رسد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.