سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر لزوم مشارکت آحاد مردم در برپایی مراسم اربعین

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد بر ارائه راهکار‌های عملی جهت جلب مشارکت عمومی در راستای برگزاری هر چه بهتر برپایی مراسم اربعین تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام و المسلمین  موسوی مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم پیاده روی اربعین حسینی ضمن یادآوری ضرورت تعظیم و بزرگداشت شعائر الهی از جمله مراسم پر فیض پیاده روی اربعین حسینی، ارائه راهکار‌های عملی جهت جلب مشارکت عمومی در راستای برگزاری هر چه بهتر این مراسم را یادآور شد.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان افزود:در این جلسه مقرر شد تا هر کدام از دستگاه‌ها و تشکل‌های مرتبط با بخش کشاورزی با اطلاع رسان دقیق از نحوه کمک به بازسازی عتبات عالیات و همچنین خدمت به زوار حسینی در اربعین، کمک‌های نقدی را به شماره حساب ۵۳۰۱۲۳۶۷۶ نزد بانک کشاورزی استان واریز نمایند.

در ادامه  فیاض از کارشناسان خبره قنات و مسئول پروژه تامین آب جهت حرم مطهر حسینی با بر شمردن کرامات و فیوضات حرمین شریفین امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) بر لزوم مشارکت در برپایی مراسم اربعین و حفظ فرهنگ و آیین های گذشته در این زمینه تاکید کرد.

با حضور مسئولان ستادی و اجرایی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و تعدادی از تشکل‌های مرتبط ستاد بزرگداشت مراسم اربعین حسینی در سالن جلسات شهید بهشتی این سازمان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

تلاش مسئولان برای بر برپایی باشکوه مراسم اربعین حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.