نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری جوانان یکی از عمده مسائل و مشکلات مردم شهرستان بافق است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه کارگروه پیگیری مطالبات مردمی شهرستان با اشاره به رفع مسائل و مشکلات و اشتغال جوانان گفت: یکی از عمده مسائل و مشکلات  و دغدغه مردم شهرستان بافق موضوع بیکاری جوانان است که می‌توان با اراده جمعی بین مسئولان این مشکل نیز به مرور زمان رفع شود.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز تشکیل این کارگروه را نقطه‌ای مثبت در پیگیری خواسته‌های مردمی دانست و گفت: تشکیل این کارگروه نقطه مثبتی در توسعه شهرستان بوده و بیان مطالبات و ثبت و پیگیری اجرای مصوبات آن می‌تواند گام‌های اساسی در رفع مشکلات بردارد.

زاده رحمانی در ادامه از پیگیری‌ها و حمایت‌های نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جهت پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهرستان و همچنین همکاری و همیاری اعضای شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد برای ساماندهی جذب نیروی انسانی و به کار گیری متقاضیان بومی باید یک شیوه نامه از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه و ابلاغ شود.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای مصوبات جلسه قبل و برخی از مسائل و مشکلات موجود شهرستان از جمله اصلاح روند بکار گیری نیرو در معادن و کارخانجات، انجام خریدمایحتاج شرکت‌ها از بازار شهرستان، پیگیری جهت ایجاد تشکل‌های کارگری، ایجاد زمینه سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف و ... پرداختند.

چهل و ششمین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات مردمی بافق با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیران معادن و کارخانجات، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ی

توجه ویژه مسئولان به اشتغال جوانان

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار