سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

باید شکرگذار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:ایام پیروزی انقلاب اسلامی جزو ایام الله بزرگی است و باید شکرگذار دستاورد‌های این انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ظهر امروز در همایش شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی از نعمت های بزرگ خداوند متعال است و این امانت بزرگ باید به خوبی نگهداری شود زیرا برای به ثمر رسیدن آن خون های زیادی ریخته شده است.

وی ادامه داد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی جزو ایام الله بزرگی است که مسیر انقلاب را به درستی برای ما روشن می کند و باید شکرگذار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم گفت: امداد های الهی و دست خداوند متعال مهمترین پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای براندازی سلطنت 2500 ساله ظالمان بود.

آیت الله سید علی اکبر قریشی ادامه داد: این انقلاب و مردم در طول تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی دچار امتحان های الهی شده اند و همیشه با اتحاد و اقتدار از این امتحان ها با سربلندی رد شده اند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه این مراسم با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی است، گفت: باید از سخنان تفرقه انگیز بپرهیزیم تا جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی با شکوه تر از هر سال برگزار شود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری همایش شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.