سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوستم: «ائتلاف بزرگ ملی» نماد وحدت و به نفع دموکراسی و مردم است

معاون اول ریاست جمهوری افغانستان گفت: ائتلاف بزرگ ملی افغانستان نماد وحدت ملی بوده و نباید کسی از آن هراسی داشته باشد و برای فروپاشی آن کوشش کند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان در مراسم هفتمین سالروز شهادت برهان الدین ربانی، از رهبران جهادی این کشور گفت: ائتلاف بزرگ ملی افغانستان نماد وحدت ملی بوده و نباید کسی از آن هراسی داشته باشد و برای فروپاشی آن کوشش کند.

وی با اشاره به شکل گیری ائتلاف بزرگ ملی افغانستان گفت: ”درمورد ائتلاف بزرگ ملی حرف های زیادی وجود دارد. در راستای ایجاد آن تلاش‌های فراوانی به وجود آمده تا شکل گرفته است. این ائتلاف قوی و نیرومند است و من با صدای بلند به همه اعلام می‌دارم که برای فروپاشی آن نباید سعی کنید و برعکس به طرح‌ها و پیشنهادات آن که صادقانه و به نفع دموکراسی و مردم می‌باشد، باید گوش داده شود و به جنبه‌های عملی آن عمل شود.»

معاون اول ریاست جمهوری افغانستان افزود: این ائتلاف اگر من نباشم برای فرزندان ما باقی خواهد ماند. این ائتلاف متعلق به قوم خاصی نیست به همه مردم افغانستان و به همه اقوام آن تعلق دارد، این ائتلاف نماد وحدت است و ما برای آینده کشور راه حل جستجو می کند.»

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.