سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی ایستگاه راه‌آهن فامنین پس از آزادسازی زمین‌های دارای معارض

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: عملیات اجرایی جابجایی ایستگاه راه آهن فامنین پس از آزادسازی زمین‌های دارای معارض آغاز خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور صبح سه شنبه به همراه نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان و جمعی از مسئولین از پروژه‌های شهرستان فامنین بازدید به عمل آورد.

خیراله خادمی همچنین از محور‌های جاده‌ای برای چهارخطه کردن برخی از این محور‌ها و جابجایی ایستگاه راه آهن فامنین نیز بازدید به عمل آمد.

خیراله خادمی در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن فامنین عنوان کرد: در نظر است این جابجایی در نزدیک‌ترین نقطه این شهر و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی ادامه داد: پیمانکار این پروژه انتخاب شده و عملیات اجرایی پروژه پس از آزادسازی زمین‌های دارای معارض آغاز خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه یادآورشد: به احتمال قوی بعد از بررسی در کمیته فنی طی ۴۰ روز آینده این جانمایی قطعی می‌شود.

خادمی ابراز امیدواری کرد: با کمک مردم، نمایندگان و مسئولین کار جابجایی ایستگاه که دستور صریح وزیر راه و شهرسازی است هر چه زودتر انجام گیرد.

وی همچنین در خصوص دسترسی مردم فامنین به آزاد راه ساوه - همدان بعد از بررسی این طرح در شورای ترافیک خبر داد.

سه راهی اصله نیز که یکی از نقاط پر حادثه این شهرستان به شمار میرود مورد بازدید خادمی قرار گرفت.

این پروژه حدود ۴ کیلومتر است که هم اکنون از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است و عملیات ساب بیس آن به اتمام رسیده و برای بیس وآسفالت ریزی به اداره کل راهداری واگذار شده است.

خادمی در بازدید از محور اراک - قهاوند و قهاوند- مرادبلاغی به سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: عملیات اجرایی احداث ۳ کیلومتر قهاوند – مراد بلاغی و ۱۱ کیلومتر روکش اراک - قهاوند قبل از اتمام فصل کاری در استان همدان انجام شود.

انتهای پیام/ز

آزاد سازی راه آهن فامنین به زودی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.