معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای سازمان شهرداری همدان از اجرای طرح کارت بلیت الکترونیک در سه خط تاکسی همدان خبر داد.

اجرای طرح کارت بلیت الکترونیک در خط های تاکسی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ میلاد کریمی ، معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای سازمان شهرداری همدان با اشاره  به اجرای طرح کارت بلیت الکترونیک در سه خط پردیس، هنرستان، سعیدیه همدان طی چند روز آینده در همدان، گفت: روز مشخصی برای اجرای این طرح در نظر گرفته نشده است اما به دنبال اجرای سریعتر طرح هستیم.

وی با بیان اینکه این موضوع در کمیسیون خدمات شهری شورا مطرح شده و شهردار همدان هم به جد پیگیر اجرای طرح است، گفت:‌ اگر طرح مورد نظر اجرایی شود اتفاق خوبی برای شهر رقم خواهد خورد.

معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای سازمان شهرداری همدان بیان کرد: با اجرای طرح کارت بلیت الکترونیک مشکل کرایه‌های خرد حل خواهد شد و از طرفی آسایشی برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: به دنبال این هستیم در سه خط پردیس، هنرستان و سعیدیه طرح کارت بلیت الکترونیک به طور آزمایشی اجرایی شود تا به طور کامل در شهر همدان شاهد اجرای آن باشیم.

کریمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در کمیسیون خدمات شهری شورای عنوان شد که روزانه از هر تراکنش بین 500 تا 650 تومان کسر می‌شود، آیا فکر نمی‌کنید باعث اعتراض رانندگان شود؟ گفت: دستگاه کارت بلیت الکترونیک رایگان در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه روزانه یک درصد از درآمد تراکنش کسر می‌شود، افزود: مثلاً اگر راننده‌ای 700 هزار تومان درآمد داشته باشد یک درصد از آن مبلغ به خاطر انجام تراکنش کسر می‌شود.

معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه کسر این مبلغ به طور روزانه حتی هزینه جابه‌جایی یک مسافر نیز نخواهد بود، خاطرنشان کرد: از رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان قول گرفته‌ایم که به خاطر کسر ماهانه 15 هزار تومان در کرایه تاکسی آن مبلغ جبران شود.

انتهای پیام/ج

 طرح کارت بلیت الکترونیک در خط های تاکسی همدان اجرا می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
آموزگار
۱۰:۵۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
از جیب مردم خرج کردن هنر نمی باشد