سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۶۰۰ مدرسه خراسان شمالی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال جشن عاطفه‌ها ۱۱ مهرماه در ۶۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمود بادله معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۱ مهرماه با حضور دانش آموزان و اولیا در آموزشگاه‌های خراسان شمالی برگزار می‌شود ، گفت: امسال جشن عاطفه‌ها در ۶۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود و ۸۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها برای مشارکت دادن دانش آموزان در این جشن ملی چاپ‌ شده که در روز‌های ابتدای مهرماه بین دانش آموزان توزیع می‌شود.
وی ترویج فرهنگ انفاق ، صدقه و احسان را از اهدف برگزاری جشن عاطفه‌ها بیان کرد و افزود: سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها در استان جمع‌آوری شد که از این مبلغ ۱۵۶ میلیون تومان توسط دانش آموزان مدارس استان به محرومان هدیه داده شد.
بادله گفت: امسال مردم نیکوکار خراسان شمالی در مرحله ابتدایی جشن عاطفه‌های یک میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد این استان کمک کردند که امیدواریم با برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس این رقم به دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
انتهای پیام / ب

برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.