سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه حمل و نقل جاده‌ای در گتوند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت: با مشارکت بنیاد برکت ۳ طرح راهداری در بخش‌های مرکزی و عقیلی گتوند در حال اجرا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی محمد زاده، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند بیان داشت: 3 طرح راهداری  در این شهرستان در حال اجرا است که 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و در نقاط حادثه خیز اجرا می شوند که با اجرای آن ها بخش زیادی از حوادث کم می شود با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 130 میلیون ریال از اعتبارات بنیاد برکت در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به جزئیات این طرح ها افزود: احداث یک دستگاه پل با 2 دهانه 8 متری در محور روستای آبید، احداث کانال آب بر (قنو) و گابیون بندی در محور کیارس - پل پرزین و همچنین 2 پل 5 دهانه و 4 دهانه 8 متری در منطقه کیارس در بخش مرکزی از طرح های در دست اقدام اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند است.

محمد زاده عنوان کرد: آشکارسازی و ایمن سازی 2 نقطه پر حادثه 3 راهی گتوند - شوشتر - دزفول و 3 راهی روستای سله چین شامل نصب سرعتگیر و نصب علائم هشداردهنده در این نقاط را از طرح های ایمن سازی محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان هستند و نصب 150 مورد علائم و گاردریل برای حفاظ 15 پل در محور اصلی، خط کشی محورهای اصلی و فرعی در حوزه استحفاظی به طول 220 کیلومتر و شانه سازی محور اصلی در ورودی گتوند به طول 3 کیلومتر از دیگر طرح های راهداری گتوند هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند گفت:‌ رفع نقاط حادثه خیز و بازکردن دید رانندگان در محور پل پرزین، احداث پل و زیرسازی راه در محور گتوند به دزفول از محور آبید علیباز و آبید حاجی بابا و همچنین نصب50عدد علائم در این محور در حال انجام است.

انتهای پیام/م

رفع نقاط حادثه خیز جاده ای در گتوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.