بخشدار مرکزی ماهشهر از آغاز عملیات بهسازی معابر 3 روستای بخش مرکزی این شهرستان با اختصاص بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالم عبادی، بخشدار مرکزی شهرستان ماهشهر با اشاره به اینکه 3 روستای هوفل، دب امیر و دلس فاقد دهیاری و اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی هستند بیان کرد: در مرحله اول 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری به منظور محرومیت زدایی و بهسازی معابر روستایی این روستاها اختصاص داده شد.

وی اذعان داشت: با آغاز عملیات احداث جوی، جدول و زیرسازی معابر در گام بعدی تا آسفالت ریزی 6 میلیارد ریال دیگر به منظور تکمیل عمران روستایی این 3 روستا هزینه می گردد.

عبادی در ادامه افزود: در ابتدای سال جاری طرح تامین روشنایی 3 روستای هوفل، دب امیر و دلس با نصب 280 پایه برق و همچنین 28 تابلو و 5 ایستگاه صورت گرفت.

بخشدار مرکزی شهرستان ماهشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر 38 روستا بخش مرکزی شهرستان ماهشهر فاقد دهیاری هستند تصریح کرد: بهسازی معابر روستاهای عدامه، بنیوار و ابوحنیور از روستاهای بدون دهیاری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/گ

عملیات بهسازی معابر آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.