شهردار ایذه گفت: آسفالت‌ریزی ۵۴ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی این شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، انوشیروان بهرامی، شهردار ایذه اظهار کرد: پس از حضور در راس شهرداری این شهر تمام تلاش خود را برای تهیه قیر لازم جهت آسفالت خیابان‌ها به کار گرفته تا در نهایت در ماه گذشته سهمیه 4 هزار تن تهیه شد.

وی افزود: با وجود تمام کاستی‌های موجود، از زمان آغاز فعالیت خود، تمام تلاشم را برای آسفالت خیابان‌هایی که تاکنون رنگ آسفالت را ندیده بود و همچنین لکه‌گیری نقاطی که در وضعیت بحرانی‌تر نسبت به سایر نقاط شهر داشت به‌کار گرفتم.

شهردار ایذه تصریح کرد: با برداشت لایه‌های خراب و خراش دادن آسفالت، اقدامات برای قیرریزی و آسفالت این خیابان پرتردد در شهر ایذه که از سال‌ها پیش در بحران موج و خرابی قرار داشت صورت گرفت.

بهرامی عنوان داشت: اغلب خیابان‌های این شهر در وضعیت نا مناسب زیرساختی و آسفالت قرار دارد و با تلاش‌هایی که انجام گرفت سعی بر آن شد تا در حد توان خود و شهرداری این معضلات به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه پیمانکار جدید آسفالت شهر ایذه مشخص شده و تا 10 روز آینده کار خود را آغاز خواهد کرد، گفت: قرار است 54 هزار متر مربع از خیابان‌های شهر در این طرح آسفالت و همسان‌سازی شود.

بهرامی در پایان عنوان کرد: با وجود اینکه توسعه زیرساخت‌های این شهر نیازمند توجه و حمایت‌های بیشتری است ولی تمام تلاش خود را برای رفع آن به‌کار خواهیم گرفت، با این وجود با تلاش‌هایی که انجام شد میزان آسفالت انجام شده در این دوره در طول سال‌های اخیر در شهر ایذه بی‌مانند بوده است.


انتهای پیام/م

نوسازی و بهسازی معابر در ایذه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.