سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت احداث مدارس جدید برای اتباع خارجی در قزوین

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در نشست با نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان بر ضرورت احداث مدارس جدید برای اتباع خارجی در قزوین تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در نشست با نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان گفت: با توجه به تعدا زیاد دانش آموزان افغانستانی در برخی از نقاط دچار کمبود در زیر ساخت‌های آموزشی و مدارس هستیم که در این زمینه ضرورت حمایت و مساعدت کمیساریا برای احداث مدارس در این مناطق به شدت احساس می‌شود.

عشایری اضافه کرد: یکی از خدمات ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، بیمه سلامت اتباع کشور افغانستانی ساکن در استان به ویژه اقشار آسیب پذیر است که باید نسبت به گذشته توجه بیشتری به این موضوع شود.

وی با بیان اینکه در استان خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی در اختیار پناهندگان و مهاجرین قرار می‌گیرد، گفت: به دلیل کمبود فضای درمانی و بهداشتی احداث اینگونه مراکز باید در اولویت حمایت کمیساریا در مناطق پر تراکم حضور اتباع باشد.

انتهای پیام/

نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگاندر قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.