سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح «احسان حسینی» در زنجان

طرح احسان حسینی با هدف جذب کمک به نیازمندان ومددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ماه محرم وصفر وبا مشارکت مردم نیکوکار وهیئت‌های مذهبی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مناسبت‌های مذهبی ظرفیت بسیار مهمی در افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد به شمار می‌رود  گفت: طرح «احسان حسینی» به‌منظور هدایت بخشی از نذورات خیران و هیئت‌های مذهبی به نفع خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای ماه محرم در این استان اجرا می‌شود.

صفری بابیان اینکه در طرح احسان حسینی خیران و هیئت‌های مذهبی نذورات خود را در قالب غذای گرم، گوشت قربانی و بسته‌های مواد غذایی برای توزیع بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به این نهاد اهدا می‌کنند افزود: همچنین در قالب طرح احسان حسینی خیران زنجانی می‌توانند با برپایی سفره‌های نذری در ماه‌های محرم و صفر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را اطعام دهند.

وی افزود: دستگیری از نیازمندان وکمک به تامین معاش آن‌ها را ازسیره امام حسین (ع) است ومردم نیکوکار پایتخت شور وشعور حسینی وعزاداران حضرت اباعبداله الحسین (ع) می‌توانند نذورات وکمک‌های خودرا برای تمسک هرچه بیشتر به سیره اهل بیت (ع) جهت توزیع بین مددجویان این نها در اختیار کمته امداد قرار دهند.

صفری با قدردانی از مشارکت هیئت‌های مذهبی و خیران زنجانی در طرح احسان حسینی گفت: هیئت‌های مذهبی و خیران زنجانی می‌توانند تا پایان ماه صفر نذورات خود را در قالب طرح احسان حسینی به‌منظور توزیع بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به دفاتر این نهاد در سراسر این استان تحویل داده و یا تماس با شماره ۳۳۷۷۸۱۹۵ در این طرح مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/ع

اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب احسان حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.