سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی و بیانیه‌ای برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر

راهپیمایان کرمانی مسیر مصلی امام علی(ع) تا حسینیه ثارالله را شعار دادند و در پایان با قرائت بیانیه‌ای هفت ماده‌ای بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نمازگزاران کرمانی امروز در پایان نماز جمعه در حمایت از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر راهپیمایی کردند و همچنین بیانه ای در این راستا قرائت شد .

در بخش‌هایی از این بیانیه حفظ نظام اسلامی و عزت آن بزرگترین معروف عنوان شد و از دولت خواسته شد با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگ عمومی در جهت آگاهی مردم از جنگ اقتصادی و باور ما می‌توانیم و همچنین ارزش مصرف کالای داخلی تلاش کند.

در بخش دیگری از این بیانیه همچنین از مسولان خواسته شد از طریق مبارزه با فساد و قاچاق زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

اعتماد مردم و مسئولان به یکدیگر و وحدت در برابر توطئه دشمنان و همچنین پرهیز از کشمکش سیاسی بی حاصل از دیگر مواردی بود که در این بیانیه بر آن تاکید شد.

در بخش دیگری از این بیانیه همچنین از نمایندگان ملت بخاطر تدوین و تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تقدیر و از قوای مجریه و قضاییه خواسته شد بستر لازم برای اجرای این قانون را فراهم کنند.

در پایان این بیانیه همچنین راهپیمایان تاکید کردند: ملت آزاده ایران تا آخرین قطره خون خود از ملت فلسطین و یمن حمایت می‌کنند و در این راه از احدی هراس ندارند.

انتهای پیام/ی

راهپیمایی بعد از خطبه های نماز جمعه کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.