همایش امر به معروف ونهی از منکر شهرستان زرند در محل سالن سینما آزادی این شهربرگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حبیب ا...خنجری فرماندار شهرستان زرند در این همایش ضمن تسلیت ایام ماه محرم وفرا رسیدن شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت:قیام امام حسین(ع) زنده نگهداشتن ارزشهای اسلامی بوده است ارزش هایی همچون امربه معروف ونهی ازمنکر، وحدت امت اسلامی، اخلاق اسلامی و انسانی، زنده کردن معارف حق و از بین بردن بدعت ها.
وی اظهارکرد: هدف از برگزاری این همایش ایراد سخنرانی نیست بلکه باید فریضه امر به معروف ونهی از منکر را به مرحله اجرا در بیاوریم.
نماینده عالی دولت اظهار داشت: باشعار نمی شودبه هدف رسید واگربخواهیم منکرات برطرف شود باید سعی کنیم معروفات زیاد و فراگیربشود.
خنجری همچنین به بحث نماز در ادارات نیز اشاره وگفت :در قرآن درهرجایی که بحث نمازو زکات آورده شده در ادامه آن امربه معروف ونهی ازمنکرآمده است .
فرماندارزرند بیان داشت: دین اسلام کاملترین دین از سوی خداوند متعال بوده است ومایه مباهات ماست که زیر پرچم این چنین دینی زندگی می کنیم .و امروزشهرستان زرند به لحاظ مسائل دینی ،مذهبی واهمیت به موضوع امربه معروف ونهی از منکرو رعایت اخلاق دینی وشئونات اسلامی سرامد می باشد.
وی تاکید کرد : مسئولین ادارت علیرغم حجم کاری که با آن مواجه هستند سعی کنند وظایف خود را بخوبی انجام دهند ودر زمینه امر به معروف ونهی از منکر بیشتر وقت بگذارند و در اداره تحت امر خود به نحو احسن به کارهای ارباب رجوع رسیدگی کنند و کارآنها را با احساس مسئولیت بیشتری بانجام رسانند که این خود نمونه بارزی ازامر به معروف و نهی از منکر می باشد .
انتهای پیام/ی

همایش امر به معروف و نهی از منکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار