سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست آسیب شناسی فضای مجازی درتکاب

نشست هم اندیشی و آسیب شناسی فضای مجازی درتکاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ امام جمعه تکاب در نشست هم اندیشی و آسیب شناسی فضای مجازی درتکاب که باحضورمدیران کانال‌ها وگروه هادر فضای مجازی وشبکه‌های اجتماعی وجمعی ازمسوولین دستگاه‌های اجرایی درمحل دفترامام جمعه برگزارشدگفت: فضای مجازی باید مروج اخلاق رسانه‌ای باشد.


حجت الاسلام عیسی برادری افزود رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی نباید در مسیر تخریب و توهین و بر هم زدن امنیت روانی جامعه و برخلاف وحدت حرکت کنند.


وی گفت: دستگاه‌های متولی باید به کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی نظارت دقیق داشته باشند.


فرماندار شهرستان تکاب نیز دراین جلسه گفت: فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی به دنبال نقد سازنده و منصفانه باشند.

علی مکرمی افزود خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در انتشار مطالب و نقد‌ها به طور حتم جانب انصاف را رعایت کرده و از تخریب و توهین پرهیز کنند.


وی با بیان اینکه نقد‌ها نباید نیش دار و مخرب باشد اظهارکرد مطالب و محتوای رسانه‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید نوعی آگاهی بخشی به جامعه بدهد و به دانش افزایی اقشار مختلف مردم کمک کند.


وی اضافه کرد خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با رویکرد نقد سازنده می‌توانند مسئولان را در رسیدن به اهداف توسعه شهرستان همراهی کنند.


وی گفت: نقد سازنده و رعایت انصاف در پرداختن به کمبودها، بیان اقدامات انجام یافته و دستاورد‌ها گامی رو به رشد در مسیر توسعه و رفع محرومیت‌ها به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ح


آسیب شناسی فضای مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.