سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرمایه گذاران اتریشی از ظرفیت‌های مجتمع بندری نگین بوشهر

هیات سرمایه گذار اتریشی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در مجتمع بندری نگین بوشهر را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نشست با هیات سرمایه گذار اتریشی گفت: طرح توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه گذار‌های داخلی و خارجی مهیا کرده است.

سیاوش ارجمند زاده با اشاره به اینکه بندر بوشهر به عنوان یک بندر نسل سومی در مجتمع بندری نگین دیده شده است، افزود: آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در مجتمع بندری نگین هستیم.

وی ادامه داد: نخستین بار است درکشور که زیر ساخت‌ها از جمله اسکله کانتینری با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به همت بخش خصوصی ساخته شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: با ایجاد زیر ساخت‌های لازم مانند آب، برق، گاز و تلفن در مجتمع بندری نگین که هم اکنون در حال اجراست، زمینه تاسیس صنایع ارزش افزوده در پسکرانه پایانه‌های کانتینری و چند منظوره امکان پذیر شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآورشد: عمق تعیین شده برای پای اسکله مجتمع بندری نگین ۱۲ متر درنظرگرفته شده تا کشتی‌هایی با ظرفیت ۵۰ هزار تن بتوانند در آن پهلو بگیرند.

ارجمند زاده گفت: لایروبی پای اسکله مجتمع بندری نگین با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجراست و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر نیز با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال تکمیل خواهد شد که با اجرای این مهم عمق آن به ۱۰ متر و ۸۰ سانتیمتر خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

بررسی توانمندی‌های طرح توسعه بندر بوشهر با حضور سرمایه گذاران اتریشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.