سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریان اسلامی الوفاء نسبت به حضور نظامی آمریکا در بحرین هشدار داد

جریان اسلامی الوفاء حضور نظامیان آمریکایی در بحرین را تهدیدی برای صلح و امنیت اجتماعی و منافع سیاسی مردم این کشور دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری منامه پست، جریان اسلامی الوفاء بحرین حضور نظامی آمریکا در بحرین را خطری برای امنیت اجتماعی و اخلاقی این کشور دانست و بر ضرورت خروج نظامیان آمریکایی از این کشور تاکید کرد.

جریان اسلامی الوفاء اعلام کرد حضور نظامی آمریکا در بحرین نه تنها برای امنیت اجتماعی و اخلاقی (این کشور) خطرناک است بلکه مانع فعالیت های مردم بحرین و تحقق اهداف آنها در زمینه برقراری عدالت، آزادی و دموکراسی می شود، دولت آمریکا با ارائه کمک های اطلاعاتی، امنیتی و سیاسی با هدف تعقیب و بازداشت فعالان بحرینی و پایان دادن به فعالیت‌های آنها از رژیم آل خلیفه حمایت می کند.

جریان اسلامی الوفاء در بیانیه‌ای که روز شنبه هشتم سپتامبر 2018 صادر شد، اعلام کرد: برخی ملت ها خطر حضور نظامی آمریکا برای امنیت و ثبات کشورهای خود را درک کرده اند به همین علت در سال های اخیر تظاهراتی در کشورهای ژاپن، فیلیپین و کره جنوبی در اعتراض به وجود پایگاه های نظامی آمریکا و دست داشتن نظامیان آمریکایی در رسوایی‌هایی مشابه اوضاع اخیر بحرین برگزار شد.

در این بیانیه آمده است: همه مردم بحرین که عاشق آزادی، عدالت و ارزش ها هستند، با حضور نظامی آمریکا در این کشور مخالفت می کنند و مخالف رسوایی ها و جنایاتی هستند که توسط نظامیان آمریکایی ضد امنیت و ارزش های جامعه صورت می گیرد و از نظامیان آمریکایی و انگلیسی که تعداد آنها به بیش از 8500 نفر می رسد می خواهند به علت دست داشتن در حمایت از رژیم غیرقانونی آل خلیفه و اِعمال جنایاتی علیه سلامت و امنیت اخلاقی و اجتماعی بحرین، این کشور را ترک کنند.

جریان اسلامی الوفاء از سازمان های غیردولتی در آمریکا خواست موضعی در مخالفت با حضور نظامی آمریکا در بحرین اتخاذ کنند زیرا حضور نظامیان آمریکا تهدیدی برای صلح و امنیت اجتماعی و منافع سیاسی ملت بحرین است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.