فعالان بحرینی برای حمایت از حسن مشیمع، دبیرکل جنبش آزادی و دموکراسی بحرین و محکومیت رژیم آل‌ خلیفه در لندن اعتصاب کردند.

­اعتصاب ده‌ها فعال بحرینی در مقابل سفارت این کشور در لندنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منامه پست نوشت: فعالان بحرینی برای حمایت از حسن مشیمع، دبیرکل جنبش آزادی و دموکراسی بحرین و محکومیت رژیم آل خلیفه در لندن اعتصاب کردند.

ده‌ها نفر از فعالان بحرینی برای اعلام همبستگی با «علی مشیمع»، فعال بحرینی و فرزند دبیرکل جنبش آزادی و دموکراسی بحرین، در برابر سفارت این کشور در لندن دست به اعتصاب زدند.

علی مشیمع از اول اوت به منظور درخواست فراهم کردن شرایط مناسب برای درمان پدرش حسن مشیمع که اکنون در زندان رژیم آل خلیفه به سر می‌برد و اینکه وی بتواند برای درمان به دارو دسترسی داشته باشد، اعتصاب کرده است.

فعالان بحرینی با در دست داشتن تصویر حسن مشیمع، شعار‌هایی در محکومیت رژیم آل خلیفه سر دادند که فعالان سیاسی و حقوقی را در بحرین بازداشت می‌کند. فعالان بحرینی همچنین از دولت‌های غربی خواستند به رژیم آل خلیفه فشار بیاورد تا شکنجه و انتقام گیری از بازداشت شدگان را در زندان متوقف کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار