سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس:

حقوق بازنشستگان باید ۸۰ درصد حقوق شاغلین باشد

نماینده شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق بازنشستگان باید ۸۰ درصد حقوق افراد شاغل باشد، اما متاسفانه این قانون اجرا نشده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سیداحسن علوی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از بازنشستگان کشوری نمونه استان کردستان گفت: مشکل بزرگ ما نبود بانک اطلاعاتی قوی در راستای تماس مدیران استانی برای بیان مشکلات اداره محل خدمت و مطالبات آن‌ها از نمایندگان مجلس است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بازنشستگان را حکیم معرفی کرد و افزود: حکمت یعنی دارنده دانش و تجربه و جایگاه حکیم به مراتب مختلف از طبیب بالاتر بوده لذا بازنشستگان پیشکسوتان علم، آگاهی و حکمت هستند.

علوی اذعان کرد: متاسفانه ما به قانون تمکین نمی‌کنیم، حقوق بازنشستگان باید ۸۰ درصد حقوق افراد شاغل باشد، اما متاسفانه این قانون اجرا نشده است.

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی مدیریت با تدبیر را در این برهه از زمان برای صندوق خدمات درمانی و خدمات اجتماعی مهم عنوان کرد و افزود: امروز در کشور مزاج اقتصاد به هم خورده لذا نارضایتی‌هایی از هم داریم که همه باید با صبر و شکیبایی در صدد رفع آن برآییم.

علوی مشکل بزرگ نمایندگان مجلس شورای اسلامی را عدم بانک اطلاعاتی قوی عنوان کرد و گفت: باید همه مدیران توسط این بانک با ما در تماس باشند و مشکلات اداره مربوطه را از ما مطالبه کنند.

انتهای پیام/م

بازنشستگان پیشکسوتان علم و آگاهی هستند

برچسب ها: بازنشستگان ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.