سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانوری برای آتش نشانان داوطلب در ساری

چهارمین دوره آموزش نیم پیشرفته آتش نشانان داوطلب در ساری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین جوینی رئیس اداره آموزش آتش نشانی ساری با اشاره به اهمیت آموزش شهروندان در پیشگیری از وقوع حوادث و کاهش خسارت احتمالی ناشی از آن، گفت: آتش نشانی ساری نگاهی ویژه به امر آموزش شهروندان دارد بدین منظور ۱۵ دوره مقدماتی، ۴ دوره نیم پیشرفته و یک دوره آموزش پیشرفته در طرح آتش نشانان داوطلب در ساری اجرایی شده است.

وی به شرکت ۲۳ شهروند در این دوره ۱۰ روزه اشاره و افزود: داوطلبان در این دوره‌ ها با مخاطرات محیطی آشنا و با آموزش‌ های عملی و کاربردی میزان آمادگی آن‌ ها در برابر خطرات و حوداث بالا می‌ رود.

جوینی با بیان اینکه در این دوره‌ها شهروندان از خدمات آموزشی رایگان بهره مند می‌شوند، گفت: از ابتدای اجرای این طرح ۳۰۰ شهروند در دوره مقدماتی، ۱۲۰ شهروند در دوره نیم پیشرفته و ۲۵ شهروند در دوره پیشرفته موفق به اخذ گواهی پایان دوره شدند.

جوینی از آمادگی کامل اداره آموزش این سازمان جهت ثبت نام و برگزاری دوره‌های داوطلبی در هر زمان خبر داد و گفت: انتظار این است که شهروندان شرکت کننده در طرح آتش نشانان داوطلب با حضور در این دوره‌ها و فرا گیری آموزش‌های ایمنی، در نهادینه کردن فرهنگ ایمنی، کوشش در جهت ترویج آن و تلاش برای ایجاد خانواده، شهر و جامعه‌ای ایمن بیش از پیش مشارکت نمایند.

انتهای پیام/ م

برگزاری چهارمین دوره آموزشی آتش نشانان داوطلب در ساری

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.