سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح تدبیر  در 600 مدرسه همدان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح‌‎ تدبیر در 600 مدرسه این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یاسر نانکلی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه طرح تدبیر در راستای تعالی و ارتقای کیفیت مدیریت مدارس ابتدایی در 600 مدرسه استان اجرا می‌شود،افزود: با انجام پژوهش و بکارگیری یافته‌های پژوهشی می‌توان این فرآیند را تداوم بخشید.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در مدرسه باید تجلی‌بخش سیاست مدرسه‌ محوری و تفویض اختیارات به مدارس باشد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی مدارس، فرایندی مستمر و پایان‌ناپذیر است.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان افزود: مدرسه یک سازمان یا مجموعه‌ای هدفمند است که هدف اصلی آن آموزش و تربیت دانش‌آموزان تعریف شده است.

نانکلی ادامه داد: هر واحد آموزشی می‌تواند براساس دیدگاه مدیریتی حاکم بر آن و به اقتضای شرایط و ویژگی‌های خاص خود اهدافی را در دستور کار خود قرار دهد و برای رسیدن به این اهداف با تکیه بر امکانات مادی و منابع انسانی برنامه‌هایی را تدوین و به مرحله اجرا در آورد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی به عنوان امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است که در هر سازمانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در آموزش وپرورش به صورت جزئی و اجرایی و زمانبندی در قالب برنامه سالانه مدارس و تقویم اجرایی قابل ارائه است.

انتهای پیام/ب

طرح تدبیر  در 600 مدرسه همدان اجرایی می شود

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.