سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور:

کشور در شرایط سختی به سر می برد

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور گفت: بعد از برجام تجارت ایران کاهش هزینه داشته و خوشبختانه برجام این مسیر را باز کرد که تجارت را با کمترین هزینه‌ها انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کشور در سفر خود به فیروزه گفت:کشور در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد جنگ اقتصادی امروز از قبل سنگین‌تر است و این موضوع سختی‌ها و دشواری‌هایی را برای مردم به وجود آورده است .
 

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کشور گفت:گردشگری باعث ارز آوری در کشور می‌شود که سال گذشته ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار گردشگر وارد کشور شده اند که از رشد ۳۸ درصدی برخوردار است.

مونسان افزود: ۱۹۰۰ پروژه بوم گردی و گردشگری با ۴۳ میلیارد تومان در حال ساخت است که تا پایان دولت ۱۵۰۰ پروژه به اتمام خواهد رسید.

دراین جلسه به دستور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور اولین ژئوتوریسم خراسان رضوی با محوریت معدن فیروزه در این شهرستان پایه گذاری شد و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احیاء و بهسازی باغ نشاط و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای بازسازی و تبدیل خانه استاد کمال الملک به موزه اختصاص یافت.

نوروزیان معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی دراین مراسم خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی کار و تلاش شبانه روزی، اتحاد و همت جهادی را راه برون رفت از شرایط اقتصادی کشور عنوان کرد.

مکرمی فر مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی هم گفت:در شهرستان فیروزه ۶۰۰ کارگاه صنایع دستی با ۱۲۰۰ هنرجو مشغول فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام//ج.ر
 

گردشگری باعث ارز آوری در کشور می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.