سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت؛

لازمه امروز حل مشکلات کشور ما گفتگو است

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: لازمه امروز کشور ما گفتگو است و هر کجا که برای حل مشکلات کشور افزایش پیدا کند با همفکری راهکار‌های متفاوت پیدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اقتصاد یکی از حوزه‌های است که نیاز به گفت و گو دارد و اقتصاد ما در 40 سال بعداز انقلاب بحرانی‌ترین وضعیت را به سر می‌برد و در این زمینه متاسفانه جزیره‌ای عمل می‌شود و تصمیمات منطبق بر واقعیت‌ها نیست.

وی افزود: مشکلات بخش خصوصی در 3 حوزه کلی می‌توان تقسیم بندی کرد،  که بانک‌ها، تامین اجتماعی و دیگری مالیاتی که بیشترین مشکل در این حوزه‌ها است.

یوسفی عنوان کرد: بانک‌های ما متاسفانه از وظیفه بانکداری خود در کشور خارج شده‌اند و بیشتر به عنوان پشتیبانی دولت و به عبارتی بنگاهداری نقش ایفا می‌کنند.

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه و کارون در مجلس اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی، یک نهاد غیر دولتی و موظف است هزینه‌های خود را در بیاورد و این وظایف در حال حاضر متناسب با ساختارهای کشور نیست و بیشترین مشکل در ساختار اقتصادی کشور تحریم‌های داخلی تا خارجی است، درصد اثر آن، تقریبا سهم تحریم‌های داخلی در وضع اقتصادی کشور بیشتر از تحریم‌های خارجی است.

یوسفی گفت: یکی از مصداق‌های مهم تحریم داخلی بخش نامه‌های غیرکارشناسی است که عفو مالیات علی الحساب از خدماتی که ارائه شده اما پول آن گرفته نشده یکی از مصداق‌های دیگر تحریم‌های داخلی است.

انتهای پیام/م

لزوم حل مشکلات اقتصادی کشور

برچسب ها: اقتصاد ، مالیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.