امام جمعه اندیمشک گفت:قوه قضائیه باید با برخورد قاطع با متخلفان و مفسدان، برای اعتماد سازی در جامعه تلاش کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک بیان داشت: دستگاه قضا باید سرشاخه های اصلی فساد اقتصادی را شناسایی و محاکمه کند و یکی از آسیب های اجتماعی را اخلال گری اقتصادی است و وضعیت نابسامان بازار در کشور ناشی از برخورد نکردن با مفسدان است.

وی عنوان کرد: یکی از راه های اثبات صلابت جامعه اسلامی و نظام ، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است تا درس عبرت برای متخلفان باشد.

حجت الاسلام حسینی نوری گفت: نباید اخلالگر اقتصادی در جامعه اسلامی احساس امنیت کند ، لذا جامعه اسلامی از دستگاه قضایی توقع دارد با قاطعیت بیشتر نسبت به این موضوع ورود کند.

امام جمعه اندیمشک افزود: این قاطعیت قوه قضائیه نشان دهنده قاطعیت نظام اسلامی در برخورد با قانون شکنان و مفسدان است و هرچقدر قوه قضائیه قاطع تر باشد اقتدار نظام بیشتر است.

وی گفت: تیم اقتصادی دولت باید یک جهش جدی در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور داشته باشد کما اینکه حجم بالای نقدینگی یکی از مشکلات موجود است.

وی افزود: موسسه های مالی بدون مجوز به وضعیت اقتصادی کشور ضربه جدی زده و اگر این حجم نقدینگی در هر کشوری وارد شود آن کشور نابود می شود لذا از نمایندگان مجلس نیز انتظار می رود فکری به حال این مشکل کند.

امام جمعه اندیمشک بر ضرورت هوشیاری خانواده ها در خصوص آسیب های فضای مجازی و سست کردن کانون خانواده هشدار داد.

وی گفت:برای اینکه بنیان خانواده را محکم کنیم مهم ترین و اصلی ترین راهکار آن ، تقویت باورهای دینی است زیرا هر قدر باور دینی محکم باشد بنیان خانواده محکم تر و ناگسستی می شود.

انتهای پیام/م

برخورد قانونی با مفسدان و متخلفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.