سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی رسانه استانی در راستای رفع مشکلات اقتصادی

رسانه استانی با برنامه ریزی های خود در راستای رفع مشکلات و گره های موجود آمادگی دارد مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی از حیث رسانه ای را هموار نماید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان  در این دیدار گفت: رسانه استانی خود را همراه با مردم و بخش های اقتصادی می داند و فارغ از هر گونه جناح بندی های سیاسی خود را ملزم به بیان مشکلات و معضلات جامعه در ابعاد مختلف می داند.


 لطیفی با اشاره به اینکه با رونق اقتصاد و بخش خصوصی ، قطعا مشکلات بیکاری در جامعه حل خواهد شد، گفت : رسانه استانی با برنامه ریزی های خود در راستای رفع مشکلات و گره های موجود آمادگی دارد مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی از حیث رسانه ای را هموار نماید.


وی بحث شعار سال را از اولویت های اصلی برنامه سازی در صداوسیما برشمرد و گفت : امیدواریم با تعامل و همدلی با اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان بتوانیم آثار و برکات خوبی در حوزه اقتصاد استان ایجاد نماییم.


رییس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان هم در این دیدار گفت : رسانه ها در دنیای امروز پتانسیل خوبی برای هدایت و جهت دهی به افکار عمومی و همچنین فرهنگ سازی دارند.

وی افزود : با این پتانسیل بالا، از رسانه استانی انتظار داریم برای کمک به تحقق شعار سال که بهبود وضع اشتغال و رونق اقتصادی کشور را به دنبال دارد همه توان و ظرفیت خود را به خدمت بگیرد و مشکلات عدیده ای که تولیدکنندگان با آن دست به گریبان هستند را پیگیری نمایند .

 جمیلی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری های خوب صداوسیمای مرکز زنجان در تولید برنامه های مشارکتی ، خواستار افزایش تعاملات با رسانه استانی شد.

انتهای پیام/ن

بررسی راهکارهای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.