سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظام جمهوری اسلامی نظام پاسخگویی است

امام جمعه انار گفت:حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخ گویی به سوالات نشان داد که نظام اسلامی نظام پاسخگویی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز  شهر انار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت گفت:اینکه نمایندگان مجلس رئیس جمهور منتخب ۲۳ میلیون رأی را در مجلس احضار و از اوسوال می‌کنند و رئیس جمهور هم با خونسردی و متانت سوالات را پاسخ می‌دهد به معنای مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود:حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی و پاسخ به سوالات نمایندگان مردم در واقع تجلی مردم سالاری دینی است و نشان می‌دهد که مجلس در راس امور است.

وی بیان کرد:طرح سوال و استیضاح مقامات اجرائی باعث می‌شود که رویکرد‌های اقتصادی و سیاسی غلط کنار گذاشته شده و خسارت‌های گذشته جبران شود.

حجت الاسلام منتظری با گرامیداشت ولادت با سعادت امام کاظم علیه السلام گفت:امام کاظم علیه السلام علاوه بر عبادت و مناجات با خداوند، از سنین جوانی به کار و تلاش اهمیت می‌داد و در مزرعه پدرشان کارکرده و در کنار سایر کارگران در برابر آفتاب، به کشاورزی می‌پرداخت واقعاً آن حضرت در موضوع کار و تلاشگری الگو و نمونه بود.

امام جمعه انار  به شرح نزول سوره مبارکه انسان اشاره نمود وتصریح کرد:جریان تاریخی اهلبیت (ع) در بخشیدن سه شب افطاری به یتیم و فقیر و اسیر، بهترین درس برای شیعیان آنهاست که علیرغم فقر و نداری باز بخشش به نیازمندان فراموش نشود.

انتهای پیام/ح

نظام جمهوری اسلامی نظام پاسخگو است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.