سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ کلاس درس در شهرستان دیواندره

۳۶ کلاس درس در شهرستان دیواندره امروز چهارشنبه با حضور استاندار کردستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در مراسم  کلنگ زنی  احداث مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر فاز سه شهرک اوباتو شهرستان دیواندره گفت: این مدرسه قرار است به همت خانواده مرادی از خیران نیک اندیش دیواندره ای احداث شود.
ناصر عبدی  یکی از نیازهای آموزش و پرورش را تاسیس مدرسه خواند و بیان کرد:  از حمایت های دولت و خیرین  برای احداث مدرسه همواره بهره مند بودیم.
وی عنوان کرد: امروز به طور همزمان ۱۲ کلاس درس افتتاح و ۲۴ کلاس کلنگ زنی می شود.
وی پروژه های آماده افتتاح را مدرسه روستای سفلی با هزینه ساخت ۱۶۰ میلیونی توسط خیران ذکر کرد و افزود:مدرسه  شهید حجتی در روستای سرقلعه با اعتبار دولتی ۲۲۵ میلیون تومان احداث شده است.
عبدی بیان کرد:مدرسه مرحوم‌مهندش هادی ابوالمحمدی هم با صرف هزینه  ۲۲۴ میلیون تومان توسط خیران در روستای  وزیر و مدرسه روستای گادمه گتر با صرف اعتبار دولتی  ۲۲۸ میلبون تومان احداث شدند و امروز افتتاح می شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۱۴ هزار و ۱۰۵ دانش آموز است، گفت: تعداد کلاس های درس موجود در این شهرستان ۷۳۰ کلاس است.
گفتنی است؛ کلنگ زنی احداث ۲۴ کلاس  و افتتاح ۱۲ کلاس درس از دیگر برنامه های امروز سفر استاندار کردستان به شهرستان دیواندره بود.

انتهای پیام/م

کلنگ زنی  احداث مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر فاز سه شهرک اوباتو شهرستان دیواندره

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.