رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: برای تابستان امسال ۱۳۰ مدرسه با ۹۹۰ کلاس برای اسکان میهمانان آماده سازی و تجهیز شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عیسی رحیمی با اشاره به اینکه مدارس آموزش و پروش علاوه بر تعطیلات نوروزی در ایام تابستان هم اقدام به پذیرش میهمانان فرهنگی می‌کنند، گفت: اسکان تابستانی از ۲۴ خردادماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ماه هم به طول می‌انجامد.
رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان اظهارداشت: برای تابستان امسال ۱۳۰ مدرسه با ۹۹۰ کلاس برای اسکان میهمانان آماده سازی و تجهیز شدند.
رحیمی عنوان کرد: از کل تعداد کلاس‌های مذکور ۱۹۰ کلاس به طور ویژه، ۶۵۰ اتاق از نوع الف. و ۱۵۰ اتاق نیز از نوع ب. برای اسکان فرهنگیان و میهمانان فراهم شده است.
وی اعلام کرد: از ابتدای فعالیت ستاد‌های اسکان استان تا کنون، تعداد ۲۱ هزار و ۸۶۱ نفر میهمان در قالب ۶ هزار و ۷۳ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند.
وی با اشاره به اینکه تعداد میهمانان مذکور شامل ۶۵ هزار و ۵۸۳ نفر روز میهمان هستند، بیان کرد: امسال تعداد ۱۶ مرکز پذیرش به منظور پذیرش و خدمت رسانی به میهمانان فرهنگی در ایام تابستان در سطح استان پیش بینی شده است.
 رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: تعداد ۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی نیز در سطح استان آماده ارائه خدمات به میهمانان تابستانی هستند.
وی در پایان عنوان کرد: میهمانان فرهنگی می‌توانند از طریق سامانه http://eskan.medu.ir اقدام به رزرو ثبت نام اینترنتی برای اسکان کنند.
انتهای پیام/م

پیش بینی تعداد ۱۶ مرکز پذیرش میهمانان فرهنگی در سطح استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.