سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سال آینده;

تعامل با رسانه‌ها در نمره ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی تاثیر دارد

معاون استاندار بوشهر گفت: از سال آینده نمره ارزیابی عملکردی دستگاه‌های اجرایی در تعامل و همکاری مدیران با رسانه‌ها دخالت داده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دولت شهرستان دشتستان صبح امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و فرماندار دشتستان در تالار فرهنگ شهر برازجان برگزار شد.

در این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به آموزش‌های مکتب ائمه اطهار (ع) در خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: اینکه فردی در جایگاه خدمتگذاری قرار بگیرد، توفیق خداوند است.

مجید خورشیدی با اشاره به موضوع تکریم ارباب رجوع و اهمیت آن، خطاب به کارمندان گفت: هر نیازی که از شهروندان برطرف می‌شود، برای مدیران نعمتی از جانب خداوند بوده، که نباید نادیده گرفته شود.

معاون استاندار بوشهر به شرایط اقتصادی جامعه پرداخت و بیان کرد: در ماه‌های اخیر مشکلاتی در حوزه اقتصادی کشور فراهم شده که بخشی از آن به سبب خروج آمریکا از برجام و ترفند‌های این کشور است.

وی با تاکید بر کارآمدی دولت خاطرنشان کرد: ما باید از کارآمدی دولت که همان کارآمدی نظام است دفاع و کمک کنیم مردم امیدوارانه‌تر زندگی کنند چراکه دشمن با توجه به وضعیت اقتصادی ماه‌های اخیر، نهایت تلاش خود را برای ناامیدی مردم بکار گرفته است.

خورشیدی با تاکید و تعامل مدیران با رسانه‌ها و خبرنگاران تصریح کرد: عده‌ای از مدیران با رسانه‌ها و جامعه ارتباط ندارند، ارتباط با رسانه مسئولان را درجامعه محبوب‌تر می‌کند، ضمن بالاتر بردن رضایت مندی مردم نشان از کارآمدی مدیران نیز است.

معاون استاندار بوشهر گفت: از سال آینده نمره ارزیابی عملکردی دستگاه‌های اجرایی در تعامل و همکاری مدیران با رسانه‌ها دخالت داده می‌شود.

فرماندار دشتستان نیز در این مراسم ضمن اشاره به ظرفیت بالای شهرستان گفت: دشتستان ظرفیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف دارد که خدمتگزاری به آنان سبب افتخار و مباهات مسئولان است.

ارسلان زارع افزود: نگاهی مختصر به پیشینه تاریخی و باستانی این دیار نشان می‌دهد مردم این دیار از دوره باستان به بعد در بسیاری از دوران جزو جوامع متمدن جنوب بوده‌اند.

وی تصریح کرد: جوانان دشتستان در تحصیل علم و دانش و تولید علم و فناوری در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده اند و کارمندان ادارات دشتستان در انجام وظایف قانونی خود تلاش مستمر دارند که جای قدردانی دارد.

در این مراسم از تعدادی از کارمندان نمونه دولت در شهرستان دشتستان، تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/م

عملکرد مدیران استان بوشهر در تعامل با رسانه‌ها ارزیابی می‌شود

برچسب ها: آمریکا ، جنگ نرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.