معاون استاندار بوشهر با تاکید بر همکاری مطلوب مدیران دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران و رسانه‌ها گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در نحوه همکاری و تعامل با خبرنگاران و رسانه‌های گروهی است.

از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران تعامل با خبرنگاران استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی ظهر امروز در جشن روز کارمند و غدیر در تالار فرهنگ وهنر فرهنگسرای خورموج با تبریک عید غدیر خم و جایگاه آن در جامعه اسلامی اظهارداشت: میراث ماندگار امیر المومنین (ع) نهج البلاغه است که ضمن توجه به این کتاب مهم برای سعادت و کمال باید عامل به معارف اهل بیت (ع) باشیم.

وی با تاکید بر توجه به خدمت رسانی مطلوب به جامعه و مردم افزود: فلسفه مدیریت و کارمند تحقق مطالبات و پاسخگویی به نیازمندی‌های مردم است.

معاون استاندار بوشهرضرورت ارتباط مسئولان با مردم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مدیران باید ارتباط خود را با مردم بیشتر کنند و مدیری که ارتباطی با مردم نداشته باشد نمره خوبی از مردم دریافت نمیکند.

خورشیدی، یکی از نقاط ضعف دولت با وجود اقدامات مهم انجام شده را نداشتن برنامه برای ارائه گزارش به مردم دانست و خاطر نشان کرد: در این زمینه رسانه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

وی با تاکید بر تعامل بیشتر مدیران با خبرنگاران و رسانه‌ها گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در نحوه همکاری و تعامل با خبرنگاران و رسانه‌های گروهی است.

فرماندار دشتی نیز با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: غدیر نقطه عطفی در تاریخ اسلام است و پرداختن به امام علی (ع) صرفا پرداختن به یک شخص نیست و پرداختن به یک الگوی بی نظیر جهان است.

عبدالله نادری افزود: تضعیف دولت در نظام جمهوری اسلامی در واقع تضعیف انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مدیران وکارمندان باید نسبت به این موضوع حساس باشند و پاسخ گوی شبهات باشند گفت: کارمندی فرصتی برای خدمت به مردم است و یک کارمند باید مسئولیت پذیر و وظیفه شناس باشد.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: در انتخاب دستگاه‌ها و مدیران برتر رضایت مندی مردم وانجام به موقع کار‌ها و هماهنگی در مسایل شرط انتخابشان بوده است.

در این برنامه علاوه بر تقدیر از کارمندان برتر دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های خورموج، کاکی، بادوله وشنبه وطسوج در بخش دستگاه‌های برتر از ادارات آموزش وپرورش، شبکه بهداشت ودرمان، برق، امور صنفی و شبکه بهداشت تقدیر شد.

در بخش مدیران نمونه دستگاه‌های اجرایی از شیر علی بهادری رئیس جهاد کشاورزی، مصطفی رشیدی رئیس محیط زیست، سیداصغر صالحی رئیس بنیاد مسکن، سید اسماعیل جعفری مدیر هلال احمر و حمید زارعی مسئول اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی تقدیر شد.

انتهای پیام/م

عملکرد مدیران اجرایی استان بوشهر در تعامل با رسانه‌ها ارزیابی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.