سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان شهرعروس باغ های ایرانی صاحب سرای جوان می شوند

عملیات احداث نخستین سرای جوان شهر کاشان همزمان با دومین روز گرامیداشت هفته دولت طی آیینی آغازشد.

مسعود خاندایی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان در حاشیه آیین احداث نخستین سرای جوان شهر کاشان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: این طرح با زیربنای 600 متر مربع در سه طبقه در زمینی به مساحت 500 مترمربع ساخته خواهد شد.

وی تامین 6 میلیارد ریالی از اعتبار این طرح از محل اعتبارهای ماده 109 قانون برنامه ششم توسعه را یادآورشد و گفت: امیدواریم باقی مانده هزینه های ساخت این طرح فرهنگی نیز تا پایان سال تامین شود و در نیمه اول سال 98 شاهد بهره برداری اولین سرای جوان کاشان باشیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان با همکاری سمن های فعال در حوزه جوانان شهرستان در اجرای این طرح را تاکید کرد و گفت: سالن های اجتماعات و آمفی تئاتر و کتابخانه نیز از جمله بخش های نخستین سرای جوان در کاشان است.

به گفته خاندایی، این طرح از محل اعتبارات ماده 94 قانون ششم توسعه (27 صدم از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش) ساخته خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ساماندهی امور جوانان درصدد است از ظرفیت نهادهای عمومی و غیردولتی استفاده کند و در این رابطه نیز احداث سرای جوان در مراکز استان ها و شهرستان های ویژه با هدف فعالیت شاد و پرنشاط جوانان و ایجاد فضایی به منظور حضور فعال سمن ها در عرصه های اجتماعی در دستور کار است.

شایان ذکر است: پنج سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان درشهرستان کاشان فعالیت می کند که براساس قانون ماده 109 برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است بیست و هفت صدم درصد (27/0 درصد) از کل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را برای توسعه ورزش مدرسه ها، ورزش همگانی و روستایی و عشایری ، ورزش بانوان و زیرساخت های ورزش به خصوص در حوزه معلولان و جانبازان اختصاص دهد.

انتهای پیام/م

ساخت نخستین سرای جوان در شهر کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.