معاون عمرانی فرماندار شهرستان کرمان از نام گذاری بوستانی به نام جوان و واگذاری یکی از بناهای تاریخی شهر پس از بازسازی به سمن سرای جوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی سلاجقه، معاون عمرانی فرماندار شهرستان کرمان در چهارمین ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمان در سال ۹۷ که با محوریت ازدواج برگزار شد، یکی از دغدغه های دولت را ساماندهی امور جوانان در حوزه های مختلف دانست.

وی گفت: ازدواج و اشتغال جوانان دو مقوله بسیار مهم هستند که دولت در این زمینه کارهای خیلی خوبی انجام داده و به منظور تحقق این دو مهم، در بخش مناطق شهری و روستایی تسهیلات مناسبی اعطا کرده است.

سلاجقه با استناد به نقطه نظرات سایرین، ازدواج سالم، پایدار و آسان را فرایِ انجام فقط یک ازدواج آسان توصیف کرد و با اشاره به بحث اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه امروز جوانان تأکید کرد: گروه مشاوره جوانان در بخش اشتغال فعال شود و کمیته های ستاد به ویژه کمیته اقتصادی در این زمینه طرح و راهکار ارائه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: پی گیری واگذاری یکی از بناهای تاریخی شهر پس از بازسازی به سمن سرای جوانان و نام گذاری یکی از بوستان ها یا خیابان های شهر به اسم "جوان" در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

منصور دامغانی، دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمان نیز گفت: طي ٥ ستاد برگزار شده از بهمن ماه سال گذشته تاكنون، ٢١ دستور کار به تصویب رسید كه ميانگين ٤ مصوبه در هر جلسه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان افزود: از اين تعداد، ٤مصوبه به صورت مستقيم در حوزه ورزش و جوانان بود كه خوشبختانه همه آنها اجرايي شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به اهميت موضوع، انتظار مي رود دستگاه هاي متولي گزارش عملکرد خود را در حوزه جوانان به دبيرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان ارسال کنند.

دامغانی تصریح کرد: تمامی مصوبات و وضعيت اجراي آن ها طبق مستندات به منظور ارزيابي به وزرات ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی امور جوانان، به نام همان دستگاه ارسال مي شود و اينگونه نيست كه جز عملكرد ورزش و جوانان بيايد.

وی واگذاری يكي از خانه هاي تاريخي شهر كرمان پس از بازسازي به سمن سراي جوانان را از مهمترين مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمان عنوان کرد و یادآور شد: اين مهم در جلسه 21 اسفند سال 96 به تصويب رسيد.

دامغانی ابراز امیدواری کرد: با مساعدت های فرماندار، سمن هاي شهرستان در حوزه جوانان به منظور پيشبرد اهداف و برنامه هاي خود در چارچوب اساسنامه ها به زودی داراي مكاني در خور و شان خود، شوند.

انتهای پیام/ب

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار