معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزرات ورزش و جوانان گفت: به زودی وبا تلاش های وزیر ورزش وجوانان سرای جوانان در سطح کشور ومراکز استان های راه اندازی می شود.

سرای جوانان در کشور راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیرضا خادم گفت : خوشبختانه استان کرمان افراد بزرگی دارد که همه در جهت اعتلای کشور گام برداشتند.

وی با اشاره به وجود زنان و مردان ورزشکار و افتخار آفرینی همچون"زهرا نعمتی" در استان کرمان افزود: انتظار می رود این استان در حوزه ورزش هم شاخص باشد اما متاسفانه اینطور نیست.

وی گفت : امیدوارم شاهد اتفاقات بسیار بهتر و قابل تامل تر در حوزه ورزش و جوانان استان باشیم، ضمن اینکه انتظار داریم نمایندگان و استاندار به عنوان افراد ذی نفوذ، دستگاه های موازی و از همه مهمتر ورزشی ها، جوانان و پیشکسوتان نیز به مدیر جوان ورزشی کمک کنند.

خادم با اعلام اینکه از ۳۱ استان در کشور ۱۹ استان سرای جوان ندارد گفت: از زمان استقرار دکتر سلطانی در وزارت ورزش و جوانان نخستین گام گرفتن مبلغی برای احداث و راه اندازی سرای جوانان در سطح کشور و در مراکز استان ها بود، که تا سال آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزرات ورزش و جوانان افزود :مدیران باید به بانوان به عنوان نیمی از جامعه کشور که در چند رویداد ورزش قهرمانی توفیقات قابل توجهی داشته نگاه ویژه ای داشته باشد.

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان نیز در این مراسم گفت: همان طور که اقتصاد مقاومتی مردمی می شود باید ورزش نیز مردمی شود .

وی افزود : حضور ۱۸ موسسه ملی و توانمند اقتصادی یک فرصت برای ورزش و جوانان است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه مدیران باید کار تخصصی خود راانجام دهند و از هرگونه حاشیه دوری کنند گفت : خوشبختانه استان کرمان تاکنون از حاشیه های سیاسی ، دعواهای سیاسی دور بوده است.

وی افزود : باید از تمام ظرفیت های استان استفاده کنیم و به استان کرمان اعتبار ببخشیم .
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار