سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛

بحث رابطه با آمریکا یک خیال خام است

سردار ابوحمزه گفت: در بعضی از رسانه‌ها اعلام می‌کنند که رابطه با آمریکا مشکلات را حل می کند، اما باید هوشیار باشیم ، طی ۴۰ سال گذشته آمریکا از خیانت به ملت ایران دست برنداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، باحضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان فهرج در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

سردار ابوحمزه با اشاره به مشکلات اخیر اظهار داشت: دشمنان به دنبال تضعیف کردن ولایت فقیه هستند.

وی در ادامه با اشاره  به جنایات گسترده آمریکایی‌ها در کشور‌های مختلف جهان و همچنین جنایت گسترده آمریکایی‌ها نسبت به ملت ایران اظهارداشت: آمریکایی‌ها بدنبال ضربه زدن به انقلاب و مردم هستند.

  ابوحمزه درزمینه رابطه با آمریکا اظهارداشت: بحث رابطه با آمریکا یک خیال خام است .

وی همچنین بر بصیرت و هوشیاری مردم تاکید کرد و اظهارداشت: در بعضی از رسانه‌ها اعلام می‌کنند که با رابطه با آمریکا مشکلات حل می‌شود، اما باید هوشیار باشیم و در ۴۰ سال گذشته آمریکا از خیانت به ملت ایران دست برنداشته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه گفت: مشکلات اقتصادی را می‌توانیم حل کنیم مسئولین برای خدمت به مردم آستین‌ها را بالا ببرند و با مدیریت جهادی و انقلابی باید مشکلات را برطرف کرد .

وی در ادامه به شاخص‌های مدیریت جهادی و انقلابی اشاره کرد و گفت:کار، تلاش، علم، تدبیر و درایت از ویژگی‌های مدیریت جهادی و انقلابی است و باید حداکثر استفاده را از وقت و امکانات ببریم .

ابوحمزه با اشاره به ۲۴ سیاست اقتصادی که مقام معظم رهبری مشخص کردند گفت: همه موضوعات در این ۲۴ سیاست دیده شده اند .

وی افزود: با اقتصاد مقاومتی مشکلات حل می‌شوند و دشمنان بدنبال حل مشکلات کشور نیستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین به مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: بعضی از مردم تحت فشارند و افراد متدین و خیر به آن‌ها کمک کنند .

انتهای پیام/ی

با اقتصاد مقاومتی مشکلات حل می‌شوند

 

برچسب ها: سپاه ، اخبارسیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.