سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

274طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت افتتاح می شود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: 274 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در مناطق مختلف این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی محمد احمدی در نشست خبری که به منابت هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: این تعداد شامل 181 طرح عمرانی و 93 طرح اقتصادی است.
وی همچنین گفت: تعداد 41 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال کلنگ زنی خواهند شد که شامل 24 طرح عمرانی و 17 طرح اقتصادی است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای کل طرح های عمرانی و اقتصادی اعم از افتتاحی و کلنگ زنی را رقمی افزون بر سه هزار و 500 میلیارد ریال ذکر کرد.
به گفته وی ، میزان اشتغالزایی طرح های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت در امسال کهگیلویه وبویراحمد یکهزار و 436 نفر است.
احمدی یادآور شد: یکهزار نفر از این تعداد مربوط به طرح های عمرانی و مابقی نیزدر حوزه اقتصادی است.
وی شعار محوری هفته دولت امسال را شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی دانست و گفت: تقارن هفته دولت سال جاری با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای همدلی، تعامل و وحدت بیشتر میان همه گروه ها و اقشار مختلف مردم با مسئولان در راستای دفاع از دستاوردها و آرمان های بزرگ این نظام است.

انتهای پیام/غ

اشتغالزایی یکهزار و 436 نفر در هفته دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.