سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام مدیر آموزش و پرورش دزفول به مناسبت هفته دولت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول با انتشار پیامی هفته دولت را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول در آغاز هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر با مقام و قدرتى که دارى، دچار تکبر و یا خود بزرگ بینى شدى، به بزرگى حکومت پروردگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشى نجات مى دهد و تندروى تو را فرو مى نشاند و عقل و اندیشه ات را به جایگاه اصلى باز مى گرداند.

(مولی الموحدین،امام علی (ع) در نامه ای به مالک اشتر)

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. شهیدانی که با داشتن روحیات انقلابی، مؤمن و صداقت توانستند نام خود را در تاریخ حماسه آفرین انقلاب اسلامی جاودانه نمایند.

هفته دولت فرصت مناسبی است تا بار دیگر با تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای 8 سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و ولایت، این بار بیش از گذشته با عزمی راسخ و با گام هایی استوار افق تازه ای را در برابر بدخواهی های دشمن با حماسه ای اقتصادی در راستای تحقق «حمایت از کالای ایرانی» ترسیم کنیم و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در سایه سار منویات مقام عظمای ولایت فراهم نماییم.

بنده نیز به نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند، این هفته دولت و روز کارمند را ابتدا به همه خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه کارگزاران و کارمندان دولت به ویژه همکاران متعهد و خدوم مدیریت آموزش و پرورش دزفول تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در عرصه های مختلف به ویژه در راستای امید آفرینی، توجه به حقوق شهروندی، مردم داری و نیک اندیشی در حل مشکلات را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/م 

تبریک مسئولان به مناسبت هفته دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.