سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین جشنواره عکس بادام زمینی در آستانه اشرفیه

نخستین جشنواره عکس بادام زمینی در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ کمیل شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت: نخستین جشنواره عکس بادام زمینی در حاشیه برگزاری جشنواره بادام زمینی در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره  به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برگزار می‌شود افزود: برای نخستین بار فرصت ارسال عکس‌های مربوط به بادام زمینی در دو بخش حرفه‌ای و عکاسی با تلفن همراه، برای علاقمندان به شرکت در مسابقات عکاسی فراهم شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت: محور‌های این جشنواره شامل تولید بادام زمینی ارگانیک، فراوری و بازار بادام زمینی، برداشت بادام زمینی، بادام زمینی و شور زندگی است.
کمیل شریفی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند عکس‌های ارسالی خود را از یکم تا دوازدهم شهریور ماه، به ایمیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه به نشانی  astaneh@farhang.gov.ir و یا پیام رسان سروش به شماره ٠٩١١٢٤٣٨٣٧٥ ارسال کنند.
وی تصریح کرد: داوری آثار در روز ١٣ شهریور  از سوی هیأت داوران انجام می‌شود و درآخر ٤٠ عکس برگزیده خواهد شد که برای هر عکس مبلغ ٥٠ هزار تومان جایزه نقدی تعیین شده است.

انتهای پیام / ق

نخستین جشنواره عکس بادام زمینی در آستانه اشرفیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.