سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال؛

طلبکاران تسویه حساب کردند/ بازیکنان استقلال بخشیده شدند

بازیکن عراقی مد نظر تیم فوتبال استقلال به زودی برای مذاکرات با آبی پوشان پایتخت وارد ایران می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  صفا هادى مدافع عراقى ۲۰ ساله مد نظر باشگاه استقلال احتمالا با دریافت روادید در روز‌های آینده وارد ایران مى شود تا به صورت مستقیم مذاکراتى با آبى پوشان پایتخت داشته باشد.

البته این بازیکن فقط در صورت تایید وینفرد شفر جذب استقلال مى شود و به نظر قیمت مناسب هادى باعث شده تا مدیران استقلال براى به خدمت گرفتن این بازیکن عراقى دست به کار شوند تا او را به خاطر سن کم به لیست خود اضافه کنند.

از طرفی آبی پوشان برای حضور این بازیکن عراقی در تیمشان نیاز دارند تا یک جای خالی برای او در لیست باز کنند.

زمان بازگشت شجاعیان به تمرینات استقلال

داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و انجام تمرینات اختصاصى طبق اعلام پزشکان از ۳ ماه دیگر مى تواند براى آبى پوشان به میدان برود.

این بازیکن هم اکنون با حضور در کلینیک مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارد.

به غیر از شجاعیان، مرتضی آقاخان هم این روز‌ها در همان کلینیک به تمرین می‌پردازد تا بتواند قبل از شجاعیان به تمرینات آبی پوشان اضافه شود.

بررسی و پرداخت بدهی‌های استقلال به شاکیان

طبق هماهنگی‌های از پیش تعیین شده قرار است مدیران باشگاه استقلال از امروز بررسی و پرداخت بدهی‌های شاکیان را در دستور کار قرار دهند.

پرداخت بدهی‌هایی که منجر به شکایت شده ۷ میلیارد تومان برآورد شده و کمیته بررسی بدهی‌های استقلال از امروز پرداخت بدهی‌های را انجام می‌دهند.

برنامه تمرینی امروز استقلال

با صلاحدید شفر، آبی پوشان پایتخت امروز تمرینات خود را برای رویارویی مقابل تیم السد دنبال خواهند کرد و پس از تمرین امروز اردوی خود را در هتل المپیک برگزار می کنند.

شکایت استقلال از تیام قطعى شد

با توجه به اینکه مدیران باشگاه استقلال پیش از این اعلام کرده بودند که در صورت حضور تیام در دیدار هاى تیم فوتبال عجمان از او شکایت خواهند کرد و مهاجم سابق آبى‌ها در بازى روزگذشته تیم جدیدش حضور داشته و موفق به گلزنى هم شده است.

با این وجود استقلالى‌ها بابت ٢٠٠ هزار دلارى که باید تیام به آن‌ها پرداخت مى کرده و از این کار سر باز زده و بدون توافق با استقلال با تیم جدید قرارداد بسته به طور قطعى از این بازیکن و عجمان به به فیفا شکایت مى کنند.

فتحى در انتظار حکم مدیرعاملى استقلال

امیرحسین فتحى سرپرست باشگاه استقلال که این روز‌ها به دنبال جلب رضایت شاکیان و پرداخت طلب هاى مربیان و بازیکنان اسبق این تیم است چشم انتظار حکم مدیرعاملى خود از سوى وزارت ورزش و جوانان است تا با قدرت بیشتر کارش را در استقلال ادامه دهد.

جلسه هماهنگی دیدار رفت تیم‌های استقلال تهران و السد قطر

جلسه هماهنگی دیدار رفت تیم‌های استقلال تهران و السد قطر از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ – آسیا فردا (روز یکشنبه ۴ شهریورماه) از ساعت ۱۰ لغایت ۱۱ در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار می‌شود.

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم‌های استقلال تهران از ۱۱:۳۰ لغایت ۱۲ و السد قطر از ۱۲ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

طلب، طالب لو پرداخت شد

وحید طالب لو با وجود داشتن طلب از باشگاه استقلال بخشى از آن را بخشید و مدیران استقلال امروز طلب او را تسویه کردند و پرونده این بازیکن را مختومه کردند.

تمرینات اختصاصى حسینى براى بازگشت به دروازه استقلال

حسین حسینى دروازه بان جوان تیم فوتبال استقلال که در پنج هفته گذشته رقابت هاى لیگ برتر نیمکت نشین بوده این روز‌ها با انجام تمرینات اختصاصى به دنبال رسیدن به آمادگى جسمانى بالاست تا بدین منظور نظر مثبت شفر را جذب کند.

شفر هم اکنون به دروازه بانى رحمتى در درون دروازه آبى‌ها اعتقاد خاصى دارد و این سرمربى آلمانى در برخى از نشست خبرى هاى خود اعلام کرده که حسینى براى رسیدن به دروازه بانى در درون دروازه باید تلاش کند.

برهانى با استقلال تسویه کرد

آرش برهانى بازیکن اسبق استقلال که از آبى پوشان طلب کار بود، با بخشش بخشى از رقم طلب خود با استقلال تسویه کرد.

مدیران باشگاه استقلال امروز طلب آرش برهانى را پرداخت کردند تا پرونده بدهى این بازیکن هم مختومه شود.

پرونده صادقى مختومه شد

با توجه به پیگیرى مدیران باشگاه استقلال براى پرداخت طلب برخى از شاکیان در نهایت امیر حسین صادقى بازیکن اسبق آبى پوشان جزو نفراتى بود که طلبش از سوى مدیریت پرداخت شد.

صادقى با بخشش قسمتی از بدهى خود مابقى طلب خود را از استقلال دریافت کرد تا بدین ترتیب پرونده طلب او از آبى پوشان مختومه شود.

جلسه مدیران استقلال و سایپا برای تعیین وضعیت صیادمنش

با توجه به صحبت هاى شفاهى میان مدیران استقلال و سایپا، فتحى در هفته جارى براى مشخص کردن وضعیت نهایى صیاد منش نشستى را با درویش داشته باشد.

معاون استقلال پیگیر وضعیت تیام شد

على خطیر معاون ورزشى باشگاه استقلال براى مذاکره با باشگاه عجمان و پیگیرى وضعیت مامه تیام راهى امارات شده تا در نهایت یا مهاجم تیمشان را به ایران بازگرداند و یا مبلغ رضایت نامه را از بازیکن مورد نظر دریافت کند.

حضور مربى و مهاجم جدید در استقلال منتفى است

با توجه به اینکه گفته شده شفر به دنبال جذب یک مربى و یک مهاجم گلزن براى تیمش است، اما یکى از مدیران استقلال این خبر را تکذیب اعلام کرد و گفت: تا به این لحظه هیچ تصمیمى براى جذب مهاجم و مربى گرفته نشده و این موضوع کذب است.

زمان آخرین تمرین استقلال و السد اعلام شد

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار برابر السد روز یکشنبه از ساعت ۱۸:۱۵ الی ۱۹:۱۵ در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تمرین تیم فوتبال السد نیز از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ در زمین چمن ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد. با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور اصحاب محترم رسانه در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین هر ۲ تیم آزاد است.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال السد قطر خواهد بود.

حضور تاج در تمرين استقلال

با توجه به برگزارى تمرينات تيم فوتبال استقلال در آستانه ديدار با تيم فوتبال السد در همين راستا قرار است تاج رييس فدراسيون فوتبال كشورمان امروز از نزديك با حضور در تمرين آبى ها ديدارى با اعضاى تيم فوتبال استقلال داشته باشد.

زمان حضور كاروان السد در تهران

كاروان تيم فوتبال السد امشب ساعت ١٩ به سمت تهران پرواز مى كند تا در ديدار مقابل استقلال ايران به ميدان برود.

بازيكنان تيم فوتبال السد پس از حضور در تهران روز يكشنبه در يك نوبت تمرين خواهند كرد تا آماده بازى در روز دوشنبه هفته جارى در ورزشگاه آزادى مقابل شاگردان شفر شوند.

تخفيف ميلياردى ستاره هاى استقلال به مديران باشگاه

برهانى ،طالب لو و امير حسين صادقى سه ستاره تيم فوتبال استقلال جزو نفراتى هستند كه امروز با حضور در باشگاه استقلال با تخفيف هاى بسيار روى بدهى هاى خود به طور كلى با استقلال تسويه حساب كردند.

تخفيف اين سه بازيكن اسبق استقلال روى هم ٢ ميليارد تومان برآورد شده است كه اين نفرات با بخشيدن حدودى از قرارداد هاى خود مابقى طلب هاى خود را طى يك فقره چك نقدى دريافت كردند و در اين صورت پرونده هاى آنها با باشگاه استقلال مختومه شده است.امير حسين صادقى ٧٥٠ ميليون تومان و برهانى يك ميليارد و صد ميليون تومان از طلب هاى خود از استقلال را بخشيده اند.

تغییر زمان نشست خبری السد و استقلال

با نظر ناظر مسابقه ساعت نشست خبری دیدار استقلال و السد تغییر کردبه این ترتیب وینفرد شفر ساعت 11:30 و سرمربی السد ساعت 12 پاسخگوی سوالات اصحاب محترم رسانه خواهند بوداین نشست خبری در محل فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

پادوانى تماشاگر ديدار تيم هاى استقلال و السد

پادوانى مدافع فصل گذشته آبى پوشان پايتخت قرار است روز دوشنبه هفته جارى براى تماشاى ديدلر تيم هاى فوتبال استقلال و السد با حضور در ورزشگاه آزادى از نزديك نظاره گر عملكرد استقلالى ها باشد.

قيمت بليت بازى استقلال و السد

ديدار تيم هاى فوتبال استقلال و السد در حالى در چارچوب رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا روز دوشنبه هفته جارى برگزار مى شود كه قيمت بليت اين ديدار به شرح ذيل است:

پشت دروازه و طبقه دوم :١٥ هزار تومان

روبروى جايگاه :٣٠ هزار تومان

جايگاه ويژه :٣٥ هزار تومان

تاج در اردوى استقلال حاضر شد

مهدی تاج رئيس فدراسيون فوتبال ساعت ١٩:٣٦ عصر امروز در اردوى استقلال حاضر شد.

دروازه بان السد ديدار با استقلال را از دست داد

سعد الشيب دروازه بان اول تيم فوتبال السد قطر به دليل مصدوميت ديدار با استقلال را از دست داد.

اين بازيكن امشب با كاروان تيم خود به تهران نخواهد آمد تا غايب بازى تيمش در روز دوشنبه هفته جارى باشد.

صيادمنش و آقايى دست به دامن تاج شدند

صياد منش و آقايى ٢ بازيكن جوان تيم فوتبال استقلال كه به دليل صحنه شادى پس از گل توسط كميته اخلاق جريمه شدند امروز در تمرين تيمشان با ديدن تاج دست به دامن رئيس فدراسيون فوتبال شدند تا با پا در ميانى و وساطت وى براى حضور در مسابقات بخشيده شوند.

بازیکنان استقلال بخشیده شدند

صياد منش و آقايى، ٢ بازيكن تيم فوتبال استقلال كه به خاطر صحنه پس از شادى گل و حركت غير اخلاقى به مدت يك ماه از سوى كميته اخلاق از حضور در ميادين منع شده بودند با مساعدت مهدی تاج و کمیته اخلاق بخشیده شدند و در صورت صلاحديد شفر می توانند در دیدار مقابل السد به میدان بروند.

شام مشترك مديران استقلال و بازيكنان

مديران باشگاه استقلال با حضور در اردو آبى پوشان شام را با آنها صرف كردند تا به نوعى بازيكنان براى ديدار مقابل السد روحيه خوبى داشته باشند.

كاروان السد وارد تهران شد

كاروان تيم فوتبال السد قطر دقايقى قبل وارد تهران شد .

تيم فوتبال السد روز دوشنبه هفته جارى در چارچوب رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا به مصاف تيم استقلاد ايران مى رود.


بیشتر بخوانید:طلب مجتبی جبارى پرداخت مى شود

بدهى ٧ میلیارى استقلال پرداخت می‌شود


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
شک نکنید تیام برمیگرده
محمدتقی
۱۵:۱۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
خیلی خوشم اومد از تیام. حالا باید فتحی یک سال دو سال به دنبال پول رضایت تیام بره.همون اول میتونستند با 200 هزار دلار از تیام بگیرید. ادم طماع و حریص همینه. حالا هی بدو هی بدو.