سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ -اندونزی؛

فتاح پور: آب‌های خروشان غیرقابل پیش بینی است

ملی پوش قایقرانی اسلالوم کشورمان گفت: در مسابقه فینال بیشترین انرژی خود را گذاشتم، اما آب‌های خروشان غیرقابل پیش بینی است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های قایقرانی اسلالوم بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در بخش کایاک مردان امروز برگزار شد و امیرمحمد فتاح پور نماینده کشورمان در جایگاه پنجم ایستاد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

فتاح پور بعد از این مسابقه درخصوص عملکردش اظهار داشت: برای این مسابقات خیلی تلاش کردم و بیشتر انرژی خودم را برای فینال گذاشتم که بتوانم روی سکو بروم، ولی آب‌های خروشان غیرقابل پیش بینی است. با وجود اینکه از قبل برای حضور در مسابقات تمرین کرده بودم، ولی به دلیل اینکه ما در ایران موقعیت تمرین در آب‌های خروشان را نداریم در فینال مقابل دیگر حریفان به خاطر یک اشتباه نتوانستم به مدال برسم.

او در ادامه افزود: برای سومین بار است که در بازی‌های آسیایی حضور داشتم، اما به خاطر چند ثانیه که گیر کردم مدال را از دست دادم. در ۲ دوره گذشته در اینچئون به خاطر خطای استارت حذف شدم و در گوانگژو نیز در کایاک دو نفره در جایگاه هفتم قرار گرفتیم. در این بازی‌ها نیز خیلی تلاش کردم، اما با بدشانسی مدال را از دست دادم و شرمنده مردم هستم.


بیشتر بخوانید: فتاح پور و سید یوسفی از کسب مدال در اسلالوم باز ماندند


انتهای پیام/

صحبت های فتاح پور بعد از پایان مسابقات اسلالوم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.