۲ نماینده قایقرانی اسلالوم کشورمان در فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ با رقیبان خود به رقابت پرداختند.

رازقیان و کنارنگ از کسب مدال باز ماندندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ 2018 در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در ادامه برگزاری مسابقات قایقرانی اسلالوم، 2 نمایده کشورمان در کانو اسلالوم آقایان و کایاک اسلالوم بانوان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

محمد مهدی کنارنگ در فینال مسابقات کانو اسلالوم تک نفره آقایان با ثبت رکورد 176.89 در مکان 8 جدول 8 تایی قرار گرفت و از کسب مدال باز ماند. ورزشکار ژاپنی با ثبت رکورد 90.06 مدال طلای این ماده را بدست آورد.

رکسانا رازقیان در فینال مسابقات کایاک اسلالوم تک نفره بانوان با ثبت رکورد 134.03 در مکان 6 جدول 7 نفره قرار گرفت و از کسب مدال باز ماند. ورزشکار ژاپنی با ثبت رکورد  95.8 توانست مدال طلای این ماده را بدست آورد.

فردا پنج شنبه (1 شهریور) نماینگان کشورمان در 2 ماده دیگر قایقرانی اسلالوم (کانو و کایاک) در مرحله نیمه نهایی حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: ملی پوش روئینگ: سطح بازی‌های آسیایی همیشه بالا بوده است 


انتهای پیام/

نمایندگان اسلالوم کشورمان از کسب مدال باز ماندند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار