رکسانا رازقیان و محمد مهدی کنارنگ بعد از رقابت با حریفانشان در مرحله نیمه نهایی به فینال مسابقات اسلالوم راه یافتند.

رازقیان و کنارنگ به فینال اسلالوم رسیدندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ آغاز شد و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

روز گذشته (سه شنبه 30 مرداد) مسابقات مرحله مقدماتی قایقرانی اسلالوم (کانو و کایاک) در شهر پالمیانگ برگزار شد و 4 نماینده کشورمان در 4 ماده مختلف به آب زدند  و با حریفان خود به رقابت پرداختند و در نهایت هر 4 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در ادامه مسابقات قایقرانی اسلالوم (کانو و کایاک) امروز چهارشنبه ( 31 مرداد) ورزشکاران کشورمان در 2 ماده، کانو اسلالوم تک نفره آقایان و کایاک اسلالوم تک نفره بانوان در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با حریفان خود به رقابت پرداختند.

رکسانا رازقیان در ماده کایاک اسلالوم تک نفره بانوان با 9 ورزشکار دیگر  به رقابت پرداخت. رازقیان  با ثبت رکورد 138.59 در رتبه 7 قرار گرفت و به فینال این مسابقات راه یافت.

محمد مهدی کنارنگ در ماده کانو اسلالوم تک نفره آقایان با 12 ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. کنارنگ با ثبت رکورد  134.84 در رتبه 12 گروه 13 نفره  قرار گرفت و به فینال این مسابقات راه یافت.

مسابقات فینال این ماده در ادمه بازی های امروز چهارشنبه ( 31 شهریور) برگزار می شود.


بیشتر بخوانید: جاور به فینال روئینگ تک نفره رسید/شجاعی از راهیابی به مسابقه نهایی بازماند 


انتهای پیام/

راه یابی نمایندگان ایران به فینال اسلالوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار