سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده‌های مازندران درعصر عید قربان با ترافیک سنگین

پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد وشد خودرو‌ها در همه جاده‌های مازندران به دلیل ترافیک سنگین و نیمه سنگین به کندی صورت می‌گیرد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون ترافیک در جاده هراز دو طرفه شمال به جنوب محدوده پلور تا وانا سنگین و در دیگر مسیر این جاده نیمه سنگین است.

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده چالوس تمامی مسیر دو طرفه شمال به جنوب ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ قدمی گفت:ترافیک در جاده سوادکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گردنه گدوگ تا پل سفید به صورت پرحجم و از پل سفید تا شیرگاه نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود:جاده کیاسر مسیر شمال به جنوب از منطقه شکتا تا امره نیمه سنگین و در محدوده درون شهری و شهر‌های ساحلی آمد وشد خودرو‌ها پرحجم و روان در جریان است.

وی گفت: آمد و شد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح امروز تا ۲۴ چهارشنبه ۳۱ مرداد در جاده تهران- سوادکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع شد.

وی رانندگان و مسافران را به رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عبوردر شانه خاکی هنگام ترافیک، استفاده از کمربند ایمنی همه سرنشینان خودرو‌ها توصیه کرد.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ


تمامی جاده‌های باز، اما با ترافیک سنیگن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.