سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی؛

روئینگ سواران ایران فردا در فینال بازی‌های آسیایی حاضر می‌شوند

فردا آخرین روز از مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در ۹ ماده نماینده دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

امروز چهارشنبه (31 مرداد) آخرین روز مسابقات مرحله شانس مجدد رشته روئینگ در شهر پالمبانگ برگزار شد و فینالیست های روئینگ سوار کشورمان برای فینال های فردا پنج شنبه ( 1 شهریور) مشخص شدند.

فینالیست های روئینگ ایران و گروه هایشان به شرح زیر هستند:

  • مهسا جاور در فینال A روئینگ تک نفره بانوان فردا  به مصاف حریفانی از قزاقستان، چین، چین تایپه، هنگ کنگ و ویتنام می رود. جاور بعد از اینکه به مرحله شانس مجدد رفت توانست در رتبه2 گروه خود قرار بگیرد و به فینال A برسد.
  • مریم کریمی و پریسا احمدی در فینال A روئینگ 2 نفره بانوان مقابل حریفانی از ازبکستان، چین، هنگ کنگ، کره، هند و ژاپن قرار می گیرند. این 2 ورزشکار کشورمان در دور مقدماتی مسابقات در رتبه سوم گروه 6 تیمه قرار گرفتند.
  • نازنین ملایی در فینال A روئینگ تک نفره سبک وزن بانوان به مصاف حریفانی از قزاقستان، هنگ کنگ، چین، ویتنا و تایلندمی رود.ملایی در دور مقدماتی مسابقات در تبه دوم جدول 6 نفره قرار گرفت.
  • نازنین رحمانی و مریم امید پارسا در فینال A روئینگ 2 نفره سبک وزن بانوان در مقابل حریفانی از چین، ژاپن، تایلند، کره و چین تایپه قرار می گیرد.این دو ورزشکار  کشورمان در دور مقدماتی رتبه دوم گروه 6 تیمه را بدست آوردند.
  • محسن شادی در فینال A روئینگ تک نفره سبک وزن آقایان به مصاف حریفانی از ازبکستان، هند، کره، هنگ کنگ و عراق قرار می گیرد. شادی در مرحله شانس مجدد رتبه دوم گروه 5 نفره را کسب کرد.
  • رضا قهرمانی و امیر حسین محمود پور در فینال A روئینگ 2 نفره سبک وزن مقابل حریفانی از اندونزی، هند، ژاپن، کره جنوبی و تایلند قرار می گیرند. این دو ورزشکار کشورمان در مرحله شانس مجدد رتبه دوم گروه خود را بدست آوردند و به فینال A این مسابقات راه یافتند.
  •  سیاوش سعیدی، بهمن نصیری، مجتبی شجاعی و سید محمود محمدی در فینال A روئینگ چهارنفره آقایان مقابل حریفانی از تایلند، ازبکستان، هند، اندونزی و کره جنوبی قرار می گیرند. این چهار ورزشکار کشورمان در دور مقدماتی رتبه اول گروه 4 تیمی خود را بدست آوردند و به شکل مستقیم راهی فینال A  مسابقات شدند.
  • مجتبی شجاعی در فینال B روئینگ تک نفره اقایان به مصاف حریفانی از  تایلند، ازبکستان، عربستان و مالزی می رود.او در مرحله شانس مجدد رتبه سوم را بدست آورد و از راه یابی به  فینال A بازماند.
  • محسن شادی و عاقل حبیبیان در فینال B روئینگ 2 نفره آقایان مقابل حریفانی از چین تایپه و قزاقستان می رود. این 2 ورزشکار کشورمان در مرحله شانس مجدد رتبه ی سوم گروه خود را کسب کردند و از فینال A بازماندند.

فردا پنج شنبه (1 شهریور)  ساعت 7 صبح به وقت ایران مسابقات فینال روئینگ هجدهمین دوره ی بازی های آسیایی آغاز می شود.


بیشتر بخوانید: ملی پوش روئینگ: سطح بازی‌های آسیایی همیشه بالا بوده است 


انتهای پیام/

حریفان روئینگ سواران ایرانی در فینال های بازی های اسیایی جاکارتا 2018

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.