سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش "من تا مرز من" از تهران در بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

احمد صمیمی با نمایش "من تا مرز من" از تهران در بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر بروی صحنه می رود.

احمد صمیمی  کارگردان نمایش "من تا مرز من" در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت:ماهیت نمایش را مرز بیان کرد و گفت: این نمایش، داستان دو خانواده ی ایرانی و عراقی است که برای ادای نذر خود در روز عاشورا پشت مرز شلمچه گیر می کنند و می خواهند از مرز عبور کرده و نذر خود را ادا کنند، اما مرز به دلیل ازدحام و شلوغی بسته شده است.

وی ادامه داد: مرز یک نشانه برای بیان جدا بودن آدم ها از یکدیگر است.چرا که ما در نمایش دو خانواده عراقی و کرد ایرانی را میبینم، که زبان یکدیگر را متوجه نمی شوند اما با هم حرف میزنند و در ارتباط با یکدیگر هستند و این سرباز مرزبان در چالش این ارتباط قرار می گیرد و داستان را شکل می دهد.

کارگردان نمایش "من تا مرز من" افزود: این نمایش 5 شخصیت دارد، و فضای کار مدرن و رئال است، این هفتمین حضور من در جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر است و در هر دو بخش صحنه ای و خیابانی در مقام بازیگری و کارگردانی حضور داشته ام.

صمیمی  گفت: برای من فرقی ندارد در کدام بخش ایفای نقش میکنم؛ چرا که هدف ، تاثیرگذاری بر روی مخاطب است و هر هنرمندی که دغدغه تئاتر داشته باشد هدفمند و با بنگاه جهان شمول تری وارد این عرصه می شود.

نمایش "من تا مرز من" به کارگردانی و بازی احمد صمیمی و نویسندگی مرتضی شاه کرم در سومین روز از جشنواره تئاتر فتح خرمشهر بر روی صحنه می رود.

انتهای پیام/ د

اجرای  نمایش "من تا مرز من" از تهران

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.